Hoax Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvor handler dere DVD-R plater til en grei pris? Fikk en Nec 1300 brenner som tar både + og - format, men hva er hva, forskjellen? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 DVD-R er det som stort sett brukes til video (de fleste som overspiller fra andre format til DVD, bruker stort sett DVD-R som standard), mens DVD+R er det som stort sett brukes til data. Men det er ingenting i veien for å bruke DVD+R til video og DVD-R til data, bare det du skal bruke for å spille av resultatet støtter den aktuelle standarden. Det er heller ingen spesiell grunn til at det er blitt som det er blitt. Tror begge standarder kommer til å eksistere en lang stund før ett av de forsvinner... hvis en av de i det hele tatt forsvinner. Skal du kjøpe DVD plater, lønner det seg å satse på merker som Verbatim, Maxell eller andre kjente merker. De er mer holdbare. Komplett fører ihvertfall Verbatim. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Komplett har tilbud denne uken på 50 dvd+r plater med cover til under 500,- Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Multicom selger spindel med 25stk Verbatim 4x DVD-R for 349kr. Det kommer selvsagt an på spilleren din men jeg har best erfaring med -R til Video. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg bruker bare Verbatim på min NEC og har aldri fått en feilbrenning. Jeg handler mine platerer fra Multicom, er ikke mange (eller noen?) som matcher de på pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå