Faxofile Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Er det noen her inne som har erfaring med Pinnacle Showcentre? Synes produktet ser svært interessant ut og vurdererer det. Vil ha mediasamlingen min på 1 pc, dvs hovedpcen og synes dette produktet ser interessant ut. Er det noen som har erfaring med den eller som bruker tilsvarende produkter og kan si litt om sine erfaringer??? Venter i spenning Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Dreit litt på draget der Sleng gjerne ut en link til produktsiden for oss late Endret 30. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Faxofile Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Huh? Dreit på draget? Anyway, her kommer den norske testen, samt link: Pcworld test: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...B525BD015E9D798 Info: http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.a...=7&division_id= Hvis noen har erfaring, please tell :-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Software people. Flyttes fra Annet om hardware til Programvare. Lenke til kommentar
Dice Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 yep, glimrende produkt.Har spilt alle filene mine med glimrende kvalitet.Faktisk med bedre kvalitet enn windows media player.Det bra med den er at den spiller alt, og selfølgelig den fancy menyen hvor du har tillgang til hele mediabibloteket ditt. Var også veldig enkel å koble til, bare å plugge den inn i routeren.Skjønner faktisk ikke hvordan jeg har greid meg uten den Pluss at du selfølgelig slipper alt stresset med å brenne filmer o.l hele tiden. Lenke til kommentar
Faxofile Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Har du prøvd den i trådløs modus? Er litt nysgjerrig på det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå