veggiss Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 netcom friendly user er tingen 0 mnd avgift, 69 øre pr min, og 59 øre pr sms. Lenke til kommentar
petterkjelkenes Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 netcom friendly user er tingen 0 mnd avgift, 69 øre pr min, og 59 øre pr sms. det har jeg aldri hørt om? Lenke til kommentar
Laien Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 [quote]netcom friendly user er tingen 0 mnd avgift, 69 øre pr min, og 59 øre pr sms. [/quote] Hmm.. Finner ikke dette abonnementet noen sted på Netcoms sine sider.... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 netcom friendly user er tingen 0 mnd avgift, 69 øre pr min, og 59 øre pr sms. Er dette noe som kanskje ikke er helt offentlig ennå? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Fant det ut...det er et abonnement som kun er tilgjengelig for Netcom selgere. Mao er det ingeting å skryte av så lenge det ikke er tilgjengelig for forbrukere. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jaja, livet er urettferdig... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fant det ut...det er et abonnement som kun er tilgjengelig for Netcom selgere. Mao er det ingeting å skryte av så lenge det ikke er tilgjengelig for forbrukere. stemmer...alle netcom forhandlere får tilbud om dette abonnementet. ganske gunstig spør du meg Lenke til kommentar
Laien Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Finnes det noen mulighet å få dette abonnementet uten å vær forhandler??? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det sier seg vel egentlig selv at det ikke er mulig Lenke til kommentar
petterkjelkenes Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Netcom er dyre i prisen på alt!!!!! men de er seff. ikke dyre når du får en sånn rabatt...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå