Gå til innhold

Billigst mobil abonnement!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det så ut som en skikkelig reklame post dette i mine øyner! Uinterresant for meg, jeg kan jo finne hvilket abb som er rimeligst selv da.

 

og SPAR meg for reklame banner i poster. :mad:

 

Det står også i retningslinjene for dette forumet at reklame er forbudt!

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Det så ut som en skikkelig reklame post dette i mine øyner! Uinterresant for meg, jeg kan jo finne hvilket abb som er rimeligst selv da.

 

og SPAR meg for reklame banner i poster. :mad:

 

Det står også i retningslinjene for dette forumet at reklame er forbudt!

Jeg kjøper den med banner. Den er fjernet nå! :thumbs:

Endret av petterkjelkenes
Lenke til kommentar

Allikevel er Netcom BT best, med høy rabatt i avtalen, som jeg har prøvd å vise dere mange ganger allerede !

 

Netcom BT:

 

Månedspris ca. 100 kroner, ringing 70 øre, oppstart 50 øre, og sms 60 øre.

 

GPRS: Pris pr. KB opptil 0,5 MB kr 0,08

Pris pr. KB utover 0,5 MB pr. mnd. kr 0,012

 

46 Kroner for første MB. 12 Kroner pr. MB etter dette

 

Markedets beste forsikring, og subsidier på rundt 1500 kroner av billigste butikk uten abb, så føler jeg at valget ikke er vanskelig.

 

Priser inkl mva, med rundt 20%rabatt i avtalen

Endret av JZA
Lenke til kommentar

Åssen får dette blitt dyrt når man både ringer mye, og sender mye sms ?

 

Ingen har billigere tellerskritt, billigste sms er vel rundt 10 øre billigere. Ser ikke åssen man får kommet dårligere ut totalt sett, særlig med tanke på den høye sponsinga på telefoner.

Lenke til kommentar
Allikevel er Netcom BT best, med høy rabatt i avtalen, som jeg har prøvd å vise dere mange ganger allerede !

 

Netcom BT:

 

Månedspris ca. 100 kroner, ringing 70 øre, oppstart 50 øre, og sms 60 øre.

 

GPRS: Pris pr. KB opptil 0,5 MB kr 0,08

Pris pr. KB utover 0,5 MB pr. mnd. kr 0,012

 

46 Kroner for første MB. 12 Kroner pr. MB etter dette

 

Markedets beste forsikring, og subsidier på rundt 1500 kroner av billigste butikk uten abb, så føler jeg at valget ikke er vanskelig.

 

Priser inkl mva, med rundt 20%rabatt i avtalen

Problemet er vel bare at man må være ansatt i en bedrift med NetCom-abonnement. Dette er vel ikke mulig å få NetCom BT som privat-person, eller?

Lenke til kommentar

Mange foreninger/organisasjoner/lag/klubber/arbeidsplasser og annet operer med en Netcom BT avtale der man får rabatter etter bruken til alle som går inn under en avtale. Det er nevnt flere ganger tidligere forskjellige typer som har dette abb, bla NAF var vel nevnt.

 

Det er kun at du må stå som juridisk eier av abb og fonen.

Lenke til kommentar
Det eneste NAF har, er halv innmeldingsavgift (145,- om jeg ikke husker helt feil!) hos Chess, ellers er prisene helt like. Du kan ikke nevne en organisasjon som har en slik avtale med NetCom BT da?

Så vidt jeg har forstått har ownersbuy.noe en slik avtale, men jeg ser på det som en god løsning da jeg har problemer med selskap/firma som oppererer med en "pay first" strategi. Du får ikke se noen priser, kun påstander om at ting er billig, før du melder deg inn. Bortsett fra disse vet jeg ikke annet enn at sintef har avtale med netcom.

 

Simen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...