Gå til innhold

Kortsluttet PSU

Anbefalte innlegg

Nope, ikke bryteren. Han kuttet bort noen ledninger som etter hans mening skulle gjøre slikt at hvis det var bryteren så skulle sikringen gararantert til å gå. Men, selvfølgelig når lyset begynte å nærme seg så gikk ikke den forbanna sikringa.

Han har allerede målt jordfeil og mellom fasene. Ingen ting feil.

Utrolig rart egentlig. Inget svimerke, ingen lukt, inget smell (smellet jeg hørte tidligere var vist noe som skledd på plass. Ingen forskjell hvertfall).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han snakket også litt for seg selv om at siden jeg hadde klart å kortslutte den flere ganger, og hyppig etter hverandre at jeg hadde fått en kortsluttning "over tid" som han sa. Altså at noe av overspenningsvern greia hadde blitt så varm at når det store støtet kom, så klarte den ikke å ta unna. Skjønte lite av det, men så snakket han som sagt til seg selv, ikke til meg ;)

Tror denne går i søppelkassa. Han kjente vist en kar som hadde litt hardware liggende så jeg får se hvordan det går. LAN blir det nok uansett, men det som er kjipt er at jeg har lagt mye arbeid ned i denne. Jaja, shit happens..

Lenke til kommentar

Selve arbeidet mitt ligger i kablene, og de er kuttet av og venter på å bli loddet på den nye.

Venter fortsatt på svar fra naboen.. Var å så i byen etter ny psu. Vel, den eneste plassen som hadde, har fortsatt sinnsyke priser.

De hadde 300W som de skulle ha altfor mye for, og en 550W som de skulle ha 1500 for, om jeg ikke husker helt feil. 300W hadde blitt for lite uansett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...