RostamX Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Lurer på om det er slike folk som legger inn "maskinen min sluttet plutselig å fungere" innlegg bildet er ifra åssen skrive jobbsøknad ifra dagbladet idag! Endret 1. mars 2004 av Hooligan Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ikke morsomt? da må du vere en treig å kjedeli person heilt uten humoristisk sans.. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ikke morsomt? Fyren sitter blid og fornøyd i en badstue og jubler på bildet! Hvor lenge tror du han jubler når han kommer hjem og merker at pc`en ikke vil skru seg på? Og hvis du fortsatt ikke forstår så er det VELDIG mye vanndamp i en badstue Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 må si du kan kunsten å spamme Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 øøøø... du kunne ikke postet denne under ''Søppel'' delen av forumet? det handlet jo på en måte om hardware da men....... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ettersom dette har lite med hardware å gjøre, og passer bedre i søppel, så hiver jeg den over der Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Og hvis du fortsatt ikke forstår så er det VELDIG mye vanndamp i en badstue Det er ikke vanndamp før noen heller vann på Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 det er iallefall varmt der.. og kun det kan grille maskina. Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg lo dritmy! *samle opp involler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå