smileyrl Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Alle snakker om "prim95 torture" når det er snakk om load/temp. Hvor får jeg tak i dette? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 http://www.mersenne.org/freesoft.htm Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Se litt på skrivebordet---Åpne den blåe E'en som heter Explorer---gå ut til adresse----Skrive deretter www.google.com-----så kommer det opp noe som heter google---så tar du og søker på "Prime95" eller "download Prime95"------ Edit: Ser at Pole allerede har svart. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Edit: Ser at Pole allerede har svart. Det er ikke så lett å finne noe, om du ikke vet stavemåten helt skikkelig. Google er som regel en reddende engel ja. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Bare så noen andre på Webdesign kalte deg det jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Bare så noen andre på Webdesign kalte deg det jeg Hehe, neinei. Var ikke det jeg mente. Han har søkt etter prim95 i stedet for prime95, og da er det ikke så lett å finne frem. Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Se litt på skrivebordet---Åpne den blåe E'en som heter Explorer---gå ut til adresse----Skrive deretter www.google.com-----så kommer det opp noe som heter google---så tar du og søker på "Prime95" eller "download Prime95"------ Edit: Ser at Pole allerede har svart. LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå