Gå til innhold

Ny Hundetype!

Luftbor

Anbefalte innlegg

Hvis jeg begynte å lære meg å gå på hendene istedet for føttene fra da jeg var liten, ville jeg sikkert klart det perfekt..

Sikkert samme for hunden. Hvis den har levd slik siden den ble født, er det ikke noe problem..

Nei, men herregud så logisk man er da. Har du prøvd å gå på hendene noen gang? Vet du hvor mye blod du får i hodet? Tror du ryggen din ville hatt godt av at du løpte rundt slik? Neppe

Altså, huet må ikke være oppned når du går på hendene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SBS, Enig, jeg med mine (om enn små) handicap klarer fint å svare for meg selv.

Hvilket handicap har du da? Det samme som CFD? I såfall er det faktisk du som bør slutte å snakke på vegne av handicappede som mangler bein eller armer.

Jess, det handicappet har jeg også :)

Poenget mitt er at handicap ikke trenger å være noe negativt. Det er fullt mulig å leve bra med handicap. Jeg er sikkert den mest handicappa av alle jeg har kjent en stund, jeg har en fot litt kortere enn den andre, dårlig rygg, kan ikke trene skikkelig eller drive turn, ser dårlig, snakker dårlig, likevel er det alltid jeg som er optimistisk, positiv og i best humør..

syntes synd på meg pga mine handicap, og det har heller ingen grunn til, mine handicaps hindrer meg ikke i gjøre ting jeg liker og er for meg ubetydelige.

Se på gutten fra Irak som mistet begge armene sine i en bombe USA slengte på'n - fyren er evig takknemlig for at livet hans ble reddet, han er glad han er i livet, og leker nå med andre handicappede barn. I tiden like etter at han mistet armene var han deprimert og ville død, nå er han ikke det lengre :D

Jeg skal ikke snakke for noen som har mistet armer eller føtter, men jeg mener handicaps ikke trenger å hindre noen i å ha det godt. Det er også på en måte relativt hva som er handicap og hva som ikke er det..

Jeg tror ikke handicap trenger å føre til nedsattt livskvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg må likevel få understreke at jeg faktisk aldri nevnte ordet handicappet før du dro det inn i bildet. Jeg skjønner ikke hvordan du kan dra paraleller fra en hund til et menneske. Det to vidt forskjellige ting. Din definisjon på et handicap? En person som har en liten feil eller mangel fysisk sett. I såfall er det nok flertallet av mennesker som lever som har et eller fler handicap. Så klart kan de være lykkelig.

Frenchie: greit nok.. men i såfall ville personen fått nakkeproblemer fordi han må gå med hodet ut på en særdeles lite behagelig måte. Jeg tror det er en grunn til at det ikke er noen som har funnet på dette før.. Eh.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...