Luftbor Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Sjekk denne kule rasen: Artikkel om den nye rase Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 WTF? Grensa mellom dyreelskere og dyreplagere er syltynn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Blandings hund født uten forbena. helt utrolig at den klarer å gå da. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Er bare noe jeg stusser litt på her... Hvordan legger bikkja kabler og hvordan pisser den ? Tviler han står på et ben. Og... bikkja nå jo ha hjelp for å komme opp på to ben...eller tar jeg feil ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Bare jeg som innbiller meg at den har samme gåstil som Godzilla? Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Stakkars hund! Ser ut til at forbeina er bundne rundt brystet! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ser mer ut som om noen har kappa av beina på en valp i håp om at noe slit som dette kunne skje, og da få dem i media. Burn them, burn them like witches. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Er det bare meg som tror det er fake eller? Hodet til hunden er alt for stort til at den noengang kunne ha stått... Den blir ekstremt for-tung. Stiller meg skeptisk til hele nettsiden... edit: mulig jeg bare er treig og alle andre bare kødder i denne tråden men men Endret 1. mars 2004 av SBS Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Er det bare meg som tror det er fake eller? Hodet til hunden er alt for stort til at den noengang kunne ha stått... Den blir ekstremt for-tung. Stiller meg skeptisk til hele nettsiden... edit: mulig jeg bare er treig og alle andre bare kødder i denne tråden men men Hovudet ligger lengre framme enn resten av kroppen, så difor vil kameraet gjengi hovudet større enn det det er! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 LOL! Så genialt =) Jeg klarer ikke å se på det bildet uten å le Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 LOL!Så genialt =) Jeg klarer ikke å se på det bildet uten å le enig *hente sag til hunden* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 For noen idioter som nektet hunde å bli avlivet. Den kan umulig ha det noe godt nå. Og det at de mener den har primadonnanykker fordi den ikke vil opptre på kommando? OMG? Please? En hund er ikke noe leketøy som du kan bruke til å underholde vennene dine med. Fy ****** for noen kålhuer. Tviler på at en hund greier å gå slik, og uansett om den hadde greid det så må det bli sinnsyke slitasjeskader etter en stund. Det er rett og slett helt sykt at de skal få hunden til å gå slik. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 For noen idioter som nektet hunde å bli avlivet. Den kan umulig ha det noe godt nå. Og det at de mener den har primadonnanykker fordi den ikke vil opptre på kommando? OMG? Please? En hund er ikke noe leketøy som du kan bruke til å underholde vennene dine med. Fy ****** for noen kålhuer. Tviler på at en hund greier å gå slik, og uansett om den hadde greid det så må det bli sinnsyke slitasjeskader etter en stund. Det er rett og slett helt sykt at de skal få hunden til å gå slik. Å hevde andre mennesker er idioter pga deres valg om å la et hundeindivid leve er også ganske idiotisk. Og jo, en hund er et leketøy, bruksdyr etc. Det er et tamt dyr i menneskenes tjeneste. At du baserer din slutning på hva du tror er idiotisk. Intet mindre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg baserer ikke min slutning på hva jeg tror, men på hva jeg mener. En hund er ikke et leketøy, nei. Det der er dyreplageri. Det er ikke meningen at en hund skal tjene mennesket på andre måter enn det hunden selv har glede av. Å få en hund til å gå på to bein har ikke en hund noe glede av, fordi det aldri vil være bra for den fysisk sett. Når et dyr ikke har det godt, er det vår jobb som menneske å ta en beslutning om at det skal få slippe å måtte leve i smerte og unøde bare fordi det ser eksepsjonelt ut at den går på to bein. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Den hunden kan umulig ha det godt, selv om den ser ganske glad ut på bildet da Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 For noen idioter som nektet hunde å bli avlivet. Den kan umulig ha det noe godt nå. Og det at de mener den har primadonnanykker fordi den ikke vil opptre på kommando? OMG? Please? En hund er ikke noe leketøy som du kan bruke til å underholde vennene dine med. Fy ****** for noen kålhuer. Tviler på at en hund greier å gå slik, og uansett om den hadde greid det så må det bli sinnsyke slitasjeskader etter en stund. Det er rett og slett helt sykt at de skal få hunden til å gå slik. Du mener at en hund uten bein vil få et ulykkelig liv, og du ville da heller tat livet av den? Mener du også at et menneske uten bein ville fått er ulykkelig liv, og vi da skulle begåt barmhjertighetsmord på det mennesket for å stoppe den lidelsen av å ikke ha bein? Satt litt sånn på spissen. Er forøvrig en ikke skal ha en slik hund kun for showoff da. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg baserer ikke min slutning på hva jeg tror, men på hva jeg mener. En hund er ikke et leketøy, nei. Det der er dyreplageri. Det er ikke meningen at en hund skal tjene mennesket på andre måter enn det hunden selv har glede av. Å få en hund til å gå på to bein har ikke en hund noe glede av, fordi det aldri vil være bra for den fysisk sett. Når et dyr ikke har det godt, er det vår jobb som menneske å ta en beslutning om at det skal få slippe å måtte leve i smerte og unøde bare fordi det ser eksepsjonelt ut at den går på to bein. Hetser du handicappede? Det virker jo slik når du sier dyr ikke kan få ett bra liv med ett handicap. Skal mennesker med handicap også avlives da? Se på hunden da?! Tunga ut av munnen å greier, jeg tror den digger å springe rundt sånn jeg Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) ¤¤¤ Redigert av moderator ¤¤¤ Basert på en missforståelse. B|Real ¤¤¤ Darkness, Dyr kan like fint som mennesker leve ett fullverdig liv med handicap, de er like mye verdt som alle andre. Tankegangen din og til enkelte andre på forumet får meg til å tenke på nazi-systemet i Tyskland der fattige, asosiale og handicappede ble drept eller sendt til konsentrasjonsleire. Endret 2. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Den hunden skulle ikke ha levd et liv på 2 bein, stakkars. Hadde kanskje vært bedre å avlive den istedenfor at den skal leve dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå