Gå til innhold

Ny Hundetype!

Luftbor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som tror det er fake eller? Hodet til hunden er alt for stort til at den noengang kunne ha stått... Den blir ekstremt for-tung. Stiller meg skeptisk til hele nettsiden...

edit: mulig jeg bare er treig og alle andre bare kødder i denne tråden men men ;)

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Er det bare meg som tror det er fake eller? Hodet til hunden er alt for stort til at den noengang kunne ha stått... Den blir ekstremt for-tung. Stiller meg skeptisk til hele nettsiden...

edit: mulig jeg bare er treig og alle andre bare kødder i denne tråden men men ;)

Hovudet ligger lengre framme enn resten av kroppen, så difor vil kameraet gjengi hovudet større enn det det er!

Lenke til kommentar

For noen idioter som nektet hunde å bli avlivet. Den kan umulig ha det noe godt nå. Og det at de mener den har primadonnanykker fordi den ikke vil opptre på kommando? OMG? Please? En hund er ikke noe leketøy som du kan bruke til å underholde vennene dine med. Fy ****** for noen kålhuer. Tviler på at en hund greier å gå slik, og uansett om den hadde greid det så må det bli sinnsyke slitasjeskader etter en stund. Det er rett og slett helt sykt at de skal få hunden til å gå slik.

Lenke til kommentar
For noen idioter som nektet hunde å bli avlivet. Den kan umulig ha det noe godt nå. Og det at de mener den har primadonnanykker fordi den ikke vil opptre på kommando? OMG? Please? En hund er ikke noe leketøy som du kan bruke til å underholde vennene dine med. Fy ****** for noen kålhuer. Tviler på at en hund greier å gå slik, og uansett om den hadde greid det så må det bli sinnsyke slitasjeskader etter en stund. Det er rett og slett helt sykt at de skal få hunden til å gå slik.

Å hevde andre mennesker er idioter pga deres valg om å la et hundeindivid leve er også ganske idiotisk.

Og jo, en hund er et leketøy, bruksdyr etc. Det er et tamt dyr i menneskenes tjeneste.

At du baserer din slutning på hva du tror er idiotisk. Intet mindre.

Lenke til kommentar

Jeg baserer ikke min slutning på hva jeg tror, men på hva jeg mener. En hund er ikke et leketøy, nei. Det der er dyreplageri. Det er ikke meningen at en hund skal tjene mennesket på andre måter enn det hunden selv har glede av. Å få en hund til å gå på to bein har ikke en hund noe glede av, fordi det aldri vil være bra for den fysisk sett. Når et dyr ikke har det godt, er det vår jobb som menneske å ta en beslutning om at det skal få slippe å måtte leve i smerte og unøde bare fordi det ser eksepsjonelt ut at den går på to bein.

Lenke til kommentar

Du mener at en hund uten bein vil få et ulykkelig liv, og du ville da heller tat livet av den?

Mener du også at et menneske uten bein ville fått er ulykkelig liv, og vi da skulle begåt barmhjertighetsmord på det mennesket for å stoppe den lidelsen av å ikke ha bein?

Satt litt sånn på spissen.

Er forøvrig en ikke skal ha en slik hund kun for showoff da.

Lenke til kommentar
Jeg baserer ikke min slutning på hva jeg tror, men på hva jeg mener. En hund er ikke et leketøy, nei. Det der er dyreplageri. Det er ikke meningen at en hund skal tjene mennesket på andre måter enn det hunden selv har glede av. Å få en hund til å gå på to bein har ikke en hund noe glede av, fordi det aldri vil være bra for den fysisk sett. Når et dyr ikke har det godt, er det vår jobb som menneske å ta en beslutning om at det skal få slippe å måtte leve i smerte og unøde bare fordi det ser eksepsjonelt ut at den går på to bein.

Hetser du handicappede?

Det virker jo slik når du sier dyr ikke kan få ett bra liv med ett handicap. Skal mennesker med handicap også avlives da?

Se på hunden da?! Tunga ut av munnen å greier, jeg tror den digger å springe rundt sånn jeg :D

Lenke til kommentar

¤¤¤ Redigert av moderator ¤¤¤

Basert på en missforståelse.

B|Real ¤¤¤

Darkness, Dyr kan like fint som mennesker leve ett fullverdig liv med handicap, de er like mye verdt som alle andre. Tankegangen din og til enkelte andre på forumet får meg til å tenke på nazi-systemet i Tyskland der fattige, asosiale og handicappede ble drept eller sendt til konsentrasjonsleire. :)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...