minimum payne Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 ja tittelen sier vel allt,? men det hadde vært kult med en liten takk for at jeg poster denne nyheten her. :smile: Lenke til kommentar
Predator Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Tusen takk!!!! Men dette er bare de offisielle driverne som kom som beta for flere uker siden:( Er i allefall de som har dukket opp på rade 3d siden Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Disse driverne er vel ikke å anbefale, spesielt med tanke på ytelse. Disse ble lekket ut for en god stund siden og ble ikke spesielt godt mottatt. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Har nettopp installert driverne...ser ut til å funke helt greit men gikk ned litt i 3dmarks 2001 fra litt over 8000 til 7800 eller noe sånt. Men for meg så virker det som at tv ut og dvd avspillinga har blitt bedre. Noen som har noen synspunkter på dette? Og hva er det som regnes som den beste drivern til nå når det gjelder ytelse, stabilitet og funksjonalitet. Men det er en ting jeg irriterer meg over...det er at for å kunne se dvd og filmer generelt på tv-ut så må jeg skifte til modus hvor også monitor settes ned til 50hz. Finnes det noen løsning på dette? En annet lite problem er når jeg bruker hotkeys for å aktivere tv-ut aktiveres merkelig nok DVI utgangen og selv om jeg ikke har noen monitor på denne. Noen flere som har opplevd dene buggen og finnes det noen fiks på det? På forhånd takk Mvh Lightning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå