Wolf22 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jeg har vært litt sint på Apple i det siste. Det er fordi jeg har funnet ut at batteriet til iPoden min kommer til å gå ut etter hvert -- og fordi jeg bestilte In-Ear Headphones 6. januar. Etter en måned hadde de fortsatt ikke kommet til meg! Så jeg sendte en klagemail til Apple. Etter en til uke får jeg vite at pakken kom helt til Oslo før den ble sendt tilbake til Nederland. Jeg hadde ikke fått vite om dette hvis jeg ikke hadde sendt mailen. Så etter en uke til får jeg en 'unnskyldningsmail'. Personen sier at de skal sende pakken så fort som mulig, og at de er fryktelig lei seg for at det tok så lang tid. Jeg følger pakken på TNT.com, og ser at den kommer nærmere I dag var jeg hjemme fra skolen. Plutselig ringer det på døra. Der står det en mann fra TNT (WOW!) med en kjempestor pakke. Jeg lurer plutselig på hva jeg har bestilt, siden ørepluggene mine ikke er i monsterstørrelse. Jeg underskriver og føler nysgjerrigheten gripe meg! Jada, da jeg åpner pakken finner jeg ikke bare ørepluggene mine, men også denne: UTROLIG! Er ikke jeg heldig? Det fulgte med et brev på fransk som jeg skal få broren min til å lese for meg. Håper det ikke står at jeg må betale for den eller noe sånt Da fikk jeg sansen for Apple igjen Noen andre som har opplevd noe lignende? Endret 1. mars 2004 av Wolf22 Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Joa, virker som bra service, det Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Men HVA er det egentlig?? ( regner med at du vet det da.. ) Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Men HVA er det egentlig?? ( regner med at du vet det da.. ) Hehe, hadde vært litt dumt hvis jeg ikke visste det! Det er en 250 GB harddisk! Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Glem det! Det viser seg nå at harddisken har kommet fra en privatperson i Frankrike. Ingen av oss har forstått brevet, men vi tror det står at harddisken er ødelagt. Det står også at den kan repareres, tror vi. Da jeg ringte til Apple for et par minutter siden visste ikke de heller hva som hadde skjedd. Men de skal kontakte TNT slik at harddisken blir sendt tilbake. Jeg har sendt en mail til adressen som står på brevet, og håper at han/hun skjønner hva som står der. Jeg liker ikke Apple så godt lenger Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kansje den skulle til reparasjon og havnet hos deg..? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kanskje Apple trodde du var reperatøren Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 LOOOL... hadde jeg vært deg så ville jeg ikke snakket om det til noen og beholt den en uke etter elrno ville jeg sendt den på rep.. det hadde vært det beste !! JEAH Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Så utrolig vitti..! Hadde ikke giddet å sende den tilbake jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå