Tusenkunstner Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg stoler ikke helt på prisguiden på akam.no. JVC GRDVP9 og GRD 20 får man jo billigere på Elkjøp enn i noen av webshopene. Det pleier da ikke å være slik spesielt ikke på datautstyr og digitalkameraer. Webshopene bør jo ha en fordel i forhold til Elkjøp da de ikke har kostnader med avistrykking, transport, svære butikker etc. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan vel være at Elkjøp i kraft av sin størrelse klarer å forhandle frem gunstige avtaler. De har jo et enormt salgsvolum da. Dette er i alle fall den argumentasjon de selv bruker i annonsene sine. Lenke til kommentar
coban Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Vel, jeg vil si at prisguiden ofte er helt på trynet. Og du burde aldri stole 100% på den. Sjekk alltid med din nærmeste Lefdal/Elkjøp butikk før du handler fordi de har faktisk jævlig gode priser de og. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Elkjøp er billig fordi de bruker få ansatte og er godt over gjennomsnittet motvillig til å hjelpe det etter at du har kjøpt et produkt av dem. Et annet ord for dette er veldig, veldig dårlig service. Lenke til kommentar
Jimboo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har hatt store problemer med elkjøp. Skulle kjøpe digitalkamera + dv kamera hos de. Dette var varer som de hadde på kampanje.. Lokkevarer selvfølgelig. Varene klarte de ikke levere.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Elkjøp vil ikke være med i prisguiden vår. Ettersom ikke alle butikker i Norge med i prisguiden, er det aldri noen garanti for at man finner den billigste butikken på produktet man er ute etter. I tillegg hender det at man ikke finner riktig pris på grunn av feilmerking fra butikkenes side, eller at søkekriteriene vi manuelt legger inn ikke er optimale. Normalt er imidlertid nettbutikkene rimeligere enn Elkjøp, men det hender jo at Elkjøp har kampanjer som er bra. Heldigvis er det slik at de som ikke liker prisguiden kan la være å bruke den. Veldig mange liker den, selv om det av og til sniker seg inn feil. Vi setter forøvrig stor pris på tilbakemeldinger der prisguiden har feil. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg må faktisk si meg fornøyd med Elkjøp her i Ålesund. Ikke allverdens gode priser jevnt over, men man får jo alltids prute litt, og når produkter har gått i stykker har de ikke vært vanskelige å ha med å gjøre. Dessuten har de jo gode priser på tilbudene av og til Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Og så må man ta med at det koster penger å få tilsendt varer med posten fra webshop'ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå