Windoge Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei. Fikk en deffekt Corsair 512 DDR brikke av komplett.no for noen dager siden. Har testet den på 2 pcer med samme resultat. Vil komplett kreve den inn til testing før jeg får ny? Trenger egentlig en slik brikke ganske fort Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tror du må levere den i retur. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du må senden den i retur, er rutiner for det om du logger deg inn på kundesia de på komplett. Får et rma nummer. så er det bare å vente Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 japp de må ha den i retur, men du får sikkert ny kjapt, men mindre det tar 1,5 mnd føre de får pakka da, sånn som skjedde meg i fjor , men den kom fram til slutt og jeg fikk ny ram Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Synes det er dårlig at de ikke kan tro på kundene når de er sikker på at noe er deffekt, ennå jeg har firma som kan bekrefte at den er ødelagt. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Verden er full av uærlige individer... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Verden er full av uærlige individer... Joa, men når jeg har lokalt firma som har vært her i flere år som kan bekrefte det så går det alikevel ikke.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Synes det er dårlig at de ikke kan tro på kundene når de er sikker på at noe er deffekt, ennå jeg har firma som kan bekrefte at den er ødelagt. HOST ! Tror ikke det "lokale firmaet" har de kvasseste knivene i skuffen, om du skjønner hva jeg mener. Over til topic, det er vanlig praksis at man leverer inn defekte ting før man får nytt tilsendt, det gjelder stort sett også selv om man er firmakunde. Og tenk hvor lett det hadde vært å utnytte systemet om du ikke behøvde levere inn de defekte varene. Komplett har gode rutiner for slike ting, og det går som regel fort å få erstatning / reparert produkt, så bare skynd deg å send det avgårde :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Om de er treige på å teste en minnebrikke så er det dårlig av de. Er ikke vanskeligere enn å sette den på et hovedkort og slå på pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå