SiR0 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (Flyttes til det nye Symbian-forumet.) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg eier en Nokia 3650,og har ikke hatt noen vanskeligheter med og gå tilbake til en "vanlig" mobil om den hadde vært bedre på en måte.Men ellers så er Symbian OS`et veldig godt og brukervennlig Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 kan bare si en ting Ja NEIIIII Tror det blir symbian neste gang også (har sikkert ikke noe valg innen den tid uansett..) Sett "A Night At The Roxbury"?? Jeje, OT, Jeg skal ALDRI NOEN SINNE EVER BYTTE TILBAKE til non-symbian OS... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg kunne aldri gått tilbake til en telefon som ikke har symbian, tror faktisk jeg hadde hatt problemer med å gå tilbake til en telefon uten touch display Lenke til kommentar
tomsjoe Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er rimelig "hekta" av en mob. med symbian ja. Hadde en 3660 (litt stor, men meget bra den også!), men kjøpte en 6600 for en uke siden. Super mobil. Men bruker nå den som "fin" mobilen da, har en E700 som jeg bruker på jobb. Grei nok den, men ikke tvil om hvem av dem som er MOBILEN ! for meg. Ville garantert savnet mob. med symbian hvis jeg ble uten ja. Lenke til kommentar
SA-BOSS Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Viva Symbian... Tenker aldri jeg går vekk fra det - vertfall ikke med de andre OS's der finnes i dag... Kanskje Microsoft Smartphone... Men de telefonene jeg har prøvd er ikke veldig stabile med MSOS... /Jesper Mikkelsen, SmartASS industries Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hva er Symbian OS for noe? Jeg har hørt og lest mye om mobiler men akkurat det må jeg ha oversett! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 symbian.com les deg til døde der Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 3650 å 6600 her i gården... Klarer ikke å gå tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå