Olsenhower Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg bare nevner: Empire Storm Across Europe Civilization Genghis Khan Dune2 Hired Guns F1GP Lotus Syndicate Utopia Wings Steel Empire snufs...ja, det var tider det... :sad: Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hvordan kan du glemme: The great giana sisters (eller noe sånn) Pirates! The secret of monkey island I og II Stunt car racer Joda...d var tider... men nåtida har oxo nok av underholdsning å fare med :smile: Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Nord og Sør Ports of call Oil Imperium Warlords ...også er det et spill jeg ikke husker navnet på, men det var et eller annet med future - tror jeg. Det var en som reiste tilbake i tiden og det endte i dinousaurenes rike. Sååå mange timer jeg har brukt på den, men husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 ehhh... Turrican I Turrican II Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: ...også er det et spill jeg ikke husker navnet på, men det var et eller annet med future - tror jeg. Det var en som reiste tilbake i tiden og det endte i dinousaurenes rike. Sååå mange timer jeg har brukt på den, men husker ikke navnet. Kan du ha ment "Another World"? Jeg husker d spillet.... d var helt rått :smile: Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Lemmings Goal! Sensible Soccer Vroom! osv... Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Jaaaaaaaaa! Det var Another World! Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Forresten. For øyeblikket er serveren nede, men mange av spillene som er nevnt her kan lastes ned på: http://www.klassiskespil.dk/ ...og det er lovelig (så ikke slett dette adm.) [ Denne Melding var redigert av: AK47 på 2002-03-20 23:30 ] Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Her kan dere også finne noen gullkorn http://www.classic-trash.com/ Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 det eg spelte mest på amiga var vell sim city settlers bug bomber supercars 2 giana sisters det var dei eg kom på i farten Lenke til kommentar
assagab Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 settlers wings of fury desert strike civilization colonizatio¨n port of call er og var alle konge spill [ Denne Melding var redigert av: assagab på 2002-03-21 12:22 ] Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 La oss nå ikke glemme klassiske Worms og CANNON FODDER!!!! Hehe Monkey Island 2 bringer tilbake minner om 12 disktter, alle skulle inn før spillet kunne bynne og laste:-9 Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Åh hvor jeg digga Cannon Fodder! Settlers var også digg, men jeg ble så fort lei av det. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 It Came From The Desert.... ;D Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 It Came From The Desert... Julespillet mitt :smile: Spilte det alltid lille julaften, ikke spør meg hvorfor.. Helt mørkt i rommet, snøvær ute, bare lyden av min chips-knasende munn. Klarte aldri å fullføre spillet! Endte alltid med maurinvasjon i byen :sad: CannonFodder, kom aldri forbi level 10!!! Hadde aldri tålmodighet til å komme forbi level 10, tror jeg heller... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 18:02, zuperMensch skrev: bare lyden av min chips-knasende munn. øøh.. pluss lyden av spillet Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: zuperMensch skrev (2002-03-21 18:02):CannonFodder, kom aldri forbi level 10!!! Hadde aldri tålmodighet til å komme forbi level 10, tror jeg heller... Jeg gjennomførte det, men det tok MYE planlegging og bannskap :wink: Lenke til kommentar
AGENT 000 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Og noen av mine favoritter var Red Storm Rising og Pirates.Og som zupermench har eg lagt ned utallige timer med Storm Across Europe, det eneste som var trist med det var att det ikkje var muligt å finne seg noen andre som likte sånn strategi(sukk)skulle ønske eg kunne spilt det med noen og mimret litt.Har foresten en versjon av det til pc, men uten lyd der.... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Storm Across Europe var kjekkest ved multiplayer ja... Bånn hvis jeg ikke fikk atombomben først Ble bombet sønder og sammen, spesielt hvis jeg var de allierte. Husker at jeg og en kamerat brukte TIMESVIS på dette spillet, måtte gå i et annet rom eller se en annen vei når det var den andres tur.. Kan ikke jukse vet du!!! hehe... Brukte en del tid på Battle Isle også.. Husker vi delte skjermen vha en stolrygg med plastpose over. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 hehe cannon fodder er konge 2'ern suger i forhold til eneren! men ingen har nevnt simon the sorcerer her! morsomste adventure spellet jeg har spellt.. sitter faktisk og spiller det nå! beneath a steel sky rainbow islands Lemmings 1, 2, 3 golden axe Turrican 1. 2. 3 red heat borrowed time pinball spillene dreams fantasies og illusions sim city og sim city 2000 ocean beach volley heimdall 1. 2 paperboy 1 og 2 final fight 1 og 2 og 3 led storm battle squadron axels magic hammer nitro giana sisters robin hood pirates testdrive 1 og 2 og 3 double dragon 1 og 2 og 3 rick dangerous 1 og 2 pang super cars 1 og 2 larry 1 og 2 og 3 og 5 og 6 silkworm swiv micro machines twintris.. norsk spill?? svein berge trur jeg lotus 1 og 2 og 3 ninja spirit last ninja 3 speedball 1 og 2 jumping jacksom monthy mole 4 : imossamole dogs of war bar games miami chase megaball winter games james bond james pond 1 og 2 og 3 kick off 1 og 2 og 3 cubulus monopoly hybris california games 1 og 2 wings of death utopia elvira ultima death mask midnight resistance days of thunder bug bomber super offroad de spillene jeg hadde orginalt før jeg kjøpte meg pc nå har jeg ca 200 spell tell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå