Heikland Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei Har en P4 2.8 montert på et Abit AI7 HK. Har lyst til å klokke den opp til 3.2/3.4 og da trenger jeg en kjøler som tåler dette. Men hvilken ?? Jeg har lest og lest, men klarer ikke å bestemme meg, og derfor spør jeg dere. Kan dere anbefale en kjøler som takler 3.4 og som ikke bråker. Stille maskin har høy prioritet hos meg. På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Slk900u med en papst 92mm vifte og regulering. Har den selv og jeg kjører min P4 [email protected] (har ikke testa høyer, temp på cåu ifølge mbm viser 39-41c load (prim95 torture) Evt så har swiftech et par fete ribber... GL HF! Lenke til kommentar
Heikland Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har bestilt denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000ACU Støtter opp til 3.0 i stille modus og alt over ved vanlig hastighet. Passer også til Abit Ai7. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Enig med siste taler. En enormt bra kjøler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå