Stigma Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Kort og greit... hvilken kjølepasta yter best når man begynner å kravle nedover termometeret på minus-siden? Jeg hører artic silver ikke egner seg til under-null temperaturer pga. det har en tendns til å krystalisere seg på vledig lave temperaturer. Utover det vet jeg ikke mye... -Stigma Endret 1. mars 2004 av Stigma Lenke til kommentar
-k- Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hva skal du med kjølepasta når du har -20 til -50? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kort og greit... hvilken kjølepasta yter best når man begynner å kravle nedover termometeret på minus-siden? Jeg hører artic silver ikke egner seg til under-null temperaturer pga. det har en tendns til å krystalisere seg på vledig lave temperaturer. Utover det vet jeg ikke mye... -Stigma Hvis du er skeptisk til den vanlige AS5 som kan brukes ned til -50 i følge produsent, så kan du bruke Arctic Ceramique En veldig bra pasta i utgangspunktet, (lik, eller bedre ytelse enn AS3) og: Temperature limits: Peak: –150°C to >180°C Long-Term: –150°C to 125°C Burde holde en stund Du kan også henvende deg til proffmarkedet. Der finnes mange pastaer, og alle har et datablad hvor det står spesifisert hvilket temperaturområde de er ment for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå