fleur Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Skulle gjerne laget noe lignende som dette: http://www.brreg.no/kontakt.html hvor brukeren kan fylle inn forskjellige opplysninger + et kommentarfelt som da sender alt til mailen min. Vil ha det slik at brukeren slipper å se at e-mailprogrammet hans/hennes åpner seg. Alt skal gå uten at brukeren merker noe. (som på brreg). Og gjerne enklest mulig. Forslag? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Let på php-delen, dette er noe som er forklart der (og her) ørtem gamger, så om du leter kan du finne flere gode eksempel som du kan bruke, det MÅ ikke være php, men det MÅ være serverside, om ikke på din server, så iallefall på en server som støtter et serverside språk, jeg mener å huske at noen hadde en link til en side som tilbød en sånn konfigurerbar mail-form-fungsjon., men husker ikke om dette var her eller på php-forumet. Endret 1. mars 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Prøv med dette formmail scriptet: FormMail Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 eller.. hvis servern du er på har "Frontpage extensions" installert, så finnes det et frontpgage-script for det... (men som sagt.. krever at server har "frontpage extensions" installert..) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 mail() bør du lese litt om, og form er ikke noe problem. Men først, les mail()! Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Skulle gjerne laget noe lignende som dette:http://www.brreg.no/kontakt.html hvor brukeren kan fylle inn forskjellige opplysninger + et kommentarfelt som da sender alt til mailen min. Vil ha det slik at brukeren slipper å se at e-mailprogrammet hans/hennes åpner seg. Alt skal gå uten at brukeren merker noe. (som på brreg). Og gjerne enklest mulig. Forslag? Et PHP script er selvfølgelig å anbefale. Det finnes mange bra mailscripts på webben, blant annet på www.hotscripts.com eller ww.raweb.net. Hvis ikke er alltid www.nuffe.net et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå