Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oppgave: Multimediapresentasjon

Har: Masse bilder + diverse musikksnutter

Vil lage:

Et lysbildeshow for storskjermfremvisning. Det skal være programmert timing på det. Det skal inneholde GLATTE transisjonseffekter mellom bilder og effekter som zooming inn / ut av bilder. Det skal times med musikken. Muligheter for teksting og animasjonseffekter skal være til stede.

Det endelige produktet bør kunne kjøres av andre uten at de nødvendigvis har en spesiell software annet enn evt. gratis playere som automatisk installeres fra nettet.

Hvilken software er bra til dette?

Powerpoint har jeg prøvd litt men gir i alle fall ikke meg mulighet til å få til det jeg vil. Slik software må da finnes? Dess mer plattformuavhengig det ferdige produktet blir desto bedre. Det aller beste er om det ville fungert både med linux og med diverse windows plattformer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fullstendig Enig med AKIRAx24!!!

Macromedia Flash er den rette tingen..

Funker med de fleste Windows versjoner hvis man har shockwawe player ( Noe de fleste har ).. Timinga av musikksnuttene blir perfekte siden du har en timeline med forskjellige layere. Og kan kjøres på dataen upå full skjerm ;)

Lenke til kommentar

Det er seff en terskel, men siste versjon av Flash har en del innebygget presentasjonsmaler. Men det finnes masse resurser på nette.

Ja, du kan lage selvgående EXE filer som inneholder alt som trengs for å spille av innholdet. Dette er en fil som hvis ligger på nette må lastes ned i sin helhet før den kan spilles av.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...