Joachim_F Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvis du er en av de mange som har sikret deg Far Cry-demoen vil du kanskje ha interesse av å vite at du nå kan laste ned et helt nytt brett til demoen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 trodde screensotssene var fra bonuslevelen... helt til jeg fant ut det var research det var snakk om, kunne kanskje hatt med dette i enten topic eller markert tekst brettet er trossalt "gammelt" (ja, litt ironiskt) for den ihederlige farcry fan godt at dere forklarer det med backup osv. det kan en lett gå glipp av når en tror en vet alt, og kaster seg irundt med nedlastinga/installasjonen(/ekstraksjonen) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kult brett. Man får så vidt es litt monstre.... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Dette var kult, jeg gleder meg bare enda mere til fullversjonen kommer:D Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 gammalt nytt dette brette er frå ein demo som vart sluppen eksklusiv på april utava av pcgamer (ivertfall i usa). dette er grunnen til at den ikkje har blitt offisielt utgitt av crytek. den er vel strengt tatt ulovleg, da den tilhører pcgamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg