tbend Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det hadde jo vært dritt fett å "bækka" opp på lan med en tp med lys i.. hehe Noen som vet om noe i den durn? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det hadde jo vært dritt fett å "bækka" opp på lan med en tp med lys i.. hehe Noen som vet om noe i den durn? har ikke sett det men det finnes nok. man kan jo da mekke selv da Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Aner ikke om dette vil fungere, men hva med å bruke spenningen fra lederne i TPen til å drive en LED eller noe (må sikkert kreve liiite strøm for å virke, og du vil vel få signaltap, men på korte strekninger kan det kanskje gå ) Hadde vært tøft å få hele ledningen til å lyse, men da må du vel ha noe fiberoptikk eller slikt på den... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 høres ut som et morsomt lite prosjekt..... Finnes massevis av lange kabler med lys i, går ann å sette RJ45-plugger på hver ende og strekke en kabel innimellom der.... Å kjøre lys direkte på CAT5-kabelen veit jeg ikke om er så store greiene, men det burde i hvertfall gå å bruke et par av lederne til å drive lysdioder (bør nok hente ut strøm fra strømforsyninga, og ikke fra nettverkskortet), men det vil nok bli litt signaltap.... Tror ikke jeg ville gått for en slik løsning på filserveren min med gigabit-kort og konstant belastning Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det må da vel gå an å legge inn strøm via usb porten? perfekt til å drive dioder da den spenningen ligger på 5V. Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Finn frem litt uv-maling/uv-tusjpenn..., klin i vei. Kjøp så en uv-katode/LED;) Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Enkleste er vel å kjøpe fluoriserende kabler og sette inn en black-light, men har vel ikke nok Woow! faktor..... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Neonwire og gjennomsiktig krympestrømpe Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hmm@.... men det finnes ikke i butikken.... Da gidd jeg ikke å mekke.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Mener at jeg så en casemod sjappe hvor de solgte cat5 kabler med blått lys som blinka i takt med nettverkskortet, men kan ikke huske hvor Lenke til kommentar
Mio Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det hadde nok sett rått ut hvis alle hadde hatt en lysende CAT5 kabel på TG Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Dette er vel mere chasemod egentlig. Flytter den til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå