jeskeide Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg vet ikke om dette er rette plassen å spørre.. men jeg prøver ! Jeg vil gjerne lage en søke funksjon mot en tabell på sql serveren. Jeg håper på at det skal være mulig å lage noe slikt som : Ha et vindu der jeg skriver inn søke kritteriene, og etter hver bokstav jeg skriver inn vil jeg oppdatere en liste under som i utgangspunktet viser hele tabellen jeg søker i, og når jeg har funnet den jeg søker etter vil jeg at den skal fungere som en link slik at jeg kan bruke denne til å gå videre.... er d noen som kan hjelpe meg med om dette er mulig og eventuelt hvordan? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tror ikke du kan gjøre det i javascript.. Må nok ta en tur innom php forumet Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Du kan alltisds søke på den måten du beskriver i en javascript array, men dataene må jo komme fra noe sted, og er det databsae det er snakk om så må du innom noe serverside (les: php for de fleste forumgeeks) Skal faktisk begynne med noe lignenede i asp og vb til uka Endret 1. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå