Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke den selv, men mange kolegaer på jobben har den. Den kan absolutt anbefales. Den har meget bra skjerm. Jeg valgte selv en PalmVx pga. størrelsen, men skulle jeg kjøpt PDA i dag hadde jeg nok kjøpt en iPAQ.

 

[ Denne Melding var redigert av: SAA på 2002-03-20 21:54 ]

Lenke til kommentar

Hallo,

 

Begge OS-er (PalmOS og Windows CE) har sine fordeler og ulemper. Men valg av enhet må sees opp mot bruk.

 

Størrelsen på Pocket PC-er er helt grusomme. Jakkeløsningen til iPaq er også veldig upraktiske. Skal du ha Bluetooth på iPaq må du tre en stygg sak rundt enheten, mens med Palm kan du bare dytte inn en diskré SD-kort som er nesten ikke synlig. Så du har hele tiden disse motsetningene.

 

Pocket PC 2000 er etter min mening ganske så tragisk. Pocket 2002 derimot er på en annen side veldig bra.

Lenke til kommentar

så den de har på elkjop er en eldre variant ?? den har jo også 64Mb minne.??

Hva er forskjeld på de OS typene PoketPc/Windows CE

 

noen Krav jeg stiller er fargeskjerm/mye minneplass/brukervenlig.

andre tips tas imot med takk :smile:

da jeg er på ukjent marked nå ?

Lenke til kommentar

IPAQ er tingen.. hold dere unna palm... hvis du ikke har råd til en IPAQ burde du strengt tatt ikke ha et bruksområde for det heller..

Personlig har jeg nettopp anskaffet meg IPAQ 3870 .. det er faktisk gode grunner for å punge ut med et par ekstra lapper for å få bluetooth, mulighet for et ekstra SD-kort, PocetPC2002 osvosv.. både oppløsning og fargene er drastisk forbedret.. jeg har lekt litt rundt med en 3660 også, men den måler seg ikke med 3870...

uannz... for svar på alle spm ang. alt av PDA.. :

http://www.idedata.no ... dritbra side... masse ekstrautstyr også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...