Venerable Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har Win Xp, uten Service Pack 1(skal få den senere, har ugyldig cd-key så får ikke laste ned). Så hver time jeg sitter på nettet får jeg blaster orm ++ Heldigvis fikser vanligvis Norton dette. Men ikke alltid. Vet ikke om dette hjelper, men kanskje. Etter problem med blaster så restartet pc'en min(er jo det blaster gjør). Når pcen kom tilbake hadde jeg plutselig 2 brukere. Den jeg bruker og 'cclogin'??? Noen som vet hvordan en ny bruker plutselig har komt, og hvordan jeg kan fjerne han? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Vel blaster fiksen kan du installere uten sp1. Symantec eller microsoft Brukeren kan du slette fra Administrative tools->computer management->local users and groups->users Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Har prøvd blaster fixer, den sier at jeg må gå til www.windowsupdate.com å laste ned de nyeste oppdateringene... Fant ut selv hvordan jeg skulle slette cclogin greiene... Men er dere sikker på at det er greit? Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du får lastet ned de fleste oppdateringer for winxp med ugyldig CD-key, er bare å velge oppatering for oppdatering, ikke velg SP. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 den ekstra brukeren kom nok ikkje med blasteren, men kanskje med et program du har installert? Lenke til kommentar
Cinet- Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Gå til denne siden: ##URI fjernet av moderator ## Last ned den filen som passer din Windows versjon. Windows XP vil virke på windows uppdate etter at denne filen er kjørt. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Spring å kjøp WinXP istedenfor, det koster ikke mere enn et spill eller to og så har du et kjempeprogram som du har gleden av i flere år! Jeg har betalt for min Windows XP og jeg er stolt av det. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå