Gå til innhold

Vurderer å dumpe 7250i'en til fordel for 6600.

Anbefalte innlegg

fordommer og idiotiske norge-er-best-tanker...

d er nok et lite prob ja..

1500-2000 kr. tror jeg.. og da tenker jeg på med norsk t9... uten t9: 1500 kr...

litt offtopic men de i oslo klager på at d er for mange pakkiser og sånn; men i sverige er d 4x så mange (og da har de tatt med folketall forholdet med i regninga )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja er veldig klar over at folk er skeptiske til alt som ikke er kjøpt i Norge. De tror at den egentlig heter "Fokia" og at den er satt sammen av barnearbeids-sjimpanser osv..

Betalte 2800 kroner for den ny i butikk i oktober uten noe binding eller annet tullball. Får se hva jeg bestemmer meg for. Fikk skikkelig lyst på den derre 6600 når jeg så den i butikken, men er mye annet rart man kan svi av 4-5000,- på også..

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Aner ikke hva du kan få for en 7250i uten norsk T9... men sikkert riktig det de andre tror.

En 6600 (anbefales sterkt!!) kan du få for ca. 3900,- uten abonnement på Lefdal om du bruker prisgarantien. Alternativt kan du jo kjøpe 3660, men den er kanskje litt mye badeleke?

Lenke til kommentar
500 - 750 kr

Den er brukt, og den er ikke akkurat "spennende eller ny" på markede. Så ikke forvent noe mer enn det.

Eventualt send den i arv til noen andre i familien din.

AKIRA

Det der var da ekstremt lite! Har aldri sett noen selge en 7250 til en pris under en tusenlapp.

Du kan sikkert få 2000,- for den.

Eller ihvertfall 1500!

Tull. mobil på QXL selges til vanvittige priser. Får vell en 2300 for den :)

Daaah... Tror du ikke at jeg veit det? Jeg vet godt om qxl og overprisinga der.

Lenke til kommentar
En 6600 (anbefales sterkt!!) kan du få for ca. 3900,- uten abonnement på Lefdal om du bruker prisgarantien. Alternativt kan du jo kjøpe 3660, men den er kanskje litt mye badeleke?

Tja...nå er mitt forhold til 6600 ganske overfladisk. Bare så den i butikken tilfeldigvis idag å syns den var overasskende snerten i forhold til hva jeg trodde. Tror jeg like godt går tilbake til min 5110 med sølvdeksel og wannabe-8810-klaff/lokk før jeg gir penger for en 3660.

Lenke til kommentar
500 - 750 kr

Den er brukt, og den er ikke akkurat "spennende eller ny" på markede. Så ikke forvent noe mer enn det.

Eventualt send den i arv til noen andre i familien din.

AKIRA

Det der var da ekstremt lite! Har aldri sett noen selge en 7250 til en pris under en tusenlapp.

Du kan sikkert få 2000,- for den.

Eller ihvertfall 1500!

2000-2500,-

Lenke til kommentar

Tja...nå er mitt forhold til 6600 ganske overfladisk. Bare så den i butikken tilfeldigvis idag å syns den var overasskende snerten i forhold til hva jeg trodde.

Kikka du på en dummy eller en ordentlig 6600? Forskjellen er ganske stor, så be om å få kjenne/klemme på en :) Gikk i butikken og kikka på den jeg når jeg skulle handle meg telefon, og falt for den med en gang :green:

Lenke til kommentar

Tja...nå er mitt forhold til 6600 ganske overfladisk. Bare så den i butikken tilfeldigvis idag å syns den var overasskende snerten i forhold til hva jeg trodde.

Kikka du på en dummy eller en ordentlig 6600? Forskjellen er ganske stor, så be om å få kjenne/klemme på en :) Gikk i butikken og kikka på den jeg når jeg skulle handle meg telefon, og falt for den med en gang :green:

Atså...jeg stod i butikken mens jeg venta på å få snakke med en reparatør angående parabolantenner. Så bare kikka jeg på de telefonene som er inni disse glass-skapene som er å finne i alle slike forretninger.

Regner med at det var en dummy ja. Men er det så vill forskjell på de da? Størrelsen og alt det der er vel det samme?

Hvordan er egentlig en slik mobil å ha i hånda? Er den knirkete og lei eller er den fast i fisken?

Lenke til kommentar

Dummy'en er ikke lik den ordentlige telefonen i det hele tatt.. ja, størrelse og form er det samme, men farger og utseende er helt forskjellig.

Min 6600 er fast i fisken, ikke noe knirk og andre lyder man blir drittlei av :green: Synes i det hele tatt det virker som en telefon av god kvalitet. Har ingenting å utsette på 6600 jeg. (jeg har vært innbitt Siemens-bruker i maaaaaange år, første Nokia jeg har nå siden jeg hadde en 5110 for maaaange år siden)

Edit: Skjermen er jo bare helt orgasmisk bra.. hehe

Endret av jendor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liten oppdatering til alle som måtte bry seg.. :p

Mamma sitter nå på et fly på vei til Filippinene. Jeg ga henne et lite oppdrag, "kjøp med en E700 eller en 6600 hvis de er billige".

Hun syns denne Nokiaen var skikkelig stilig, så hun skulle se om hun fant noe til meg.

Uansett...jeg sitter å leser amobil-testen av 6600 nå. Å jeg har da et spørsmål til dere 6600-eierne her.

Programmet "wayfinder", er det bra? Dårlig formulert av meg egentlig...men er det såpass pålitelig at hvis jeg f.eks skal finne fram til et sted i Oslo jeg ikke vet hvor ligger, så kan jeg finne det fram i dette programmet?

Hvis det er nesten som en noe primitiv form for navigasjonssystemene man kan finne i biler er det nesten grunn nok alene til å kjøpe en slik mobil for min del. Kan noen bekrefte eller avkrefte? Noen erfaringer med "wayfinder"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...