preconf Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei! ***************************************************************** Er det noen som kan hjelpe meg med java.util.zip.* ?? Skal legge til en ny/delete en Entry uten å unzip'e alt. (Eller er det ikke mulig?). send gjerne en mail [email protected] ***************************************************************** Takker og bukker hilsen kai *Present With Confidence* Hovedprosjekt våren 2004 ved Høgskolen i Gjøvik http://hovedprosjekter.hig.no/v2004/data/gruppe08/ Lenke til kommentar
Banzaii Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei. Jeg har også problemer med java.util.zip.*/java.util.jar.* Jeg ønsker å endre en .properties fil som er lagret inne i en .jar fil. Jeg klarer å lese fil men ikke skrive til fil. Det er liksom ikke vits i å bruke properties filer dersom man ikke har mulighet til å endre dem. lese fil inne i .jar try{ URL filePath = getClass().getResource( "resources/properties/default.properties"); URLConnection fileConnection = filePath.openConnection(); InputStream is = fileConnection.getInputStream(); Properties defaultProps = new Properties(); defaultProps.load(is); is.close(); ... Er det noen som har forslag til hvordan skrive til fil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå