Steinar2k Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Heisann, Jeg har en xp3000+, NF7-S v2.0, corsair XMS3200 ram, gf 4ti4200 skjermkort, samt chipset, CPU og skjermkort er vannkjølt. I dag morges så skulle jeg slå på datamaskinen min, men den ville ikke boote skjermen om dere er med. :-D LED'en på skjermen blinker bare som når PC'en er av. Det er lys på HK, som indikerer at det er liv i det, det er også liv i HD'er osv men bare skjermen vil ikke på. Når jeg resetter bios skjer det ingenting, noen som har noen ideèr om hva jeg skal gjøre? jeg er litt i krise for matte eksamenen min ligger på PC'en og den skal snart leveres inn :P MVH Steinar TuKei Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 prøvd med en annen skjerm?? kan hende det er litt "lekasje" i vannkjølingen, if you catch my drift i verste fall må du bare sette harddisken i en annen pc m.t.p. cpu'en Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Aantar at du har prød å ta strømmen til skjermen.. kan hende det hjelper. (dratt ut kabelen) Har hatt samme prob før. Jeg måtte bytte hele skjermen.. fant aldrig ut hva som var galt men jeg prøvde alt. mulig du bør få lånt deg en skjerm og prøvd at det ikke er skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
klokka Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei Trur det er noe med de nf7-s hk'ene. Første gangen jeg satt inn hk'et ville ikke skjerme "boote". Måtte plukke alt fra hverandre og prøve på nytt. Da "bootet" skjermen. Prøv å resette bios eller ta ut skjermkortet og prøv på nytt.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Grunen til at skjermen ikke booter er at du må koble en PC til den. - Tror du skal slite mye for å få en skjerm til å boote hvis det ikke er en slik skjerm med innebygget PC da ... Lenke til kommentar
Grrrh Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Om det er feelingen med språket eller forståelsen for PC'n som mangler kan man lure på, men det er vel helst PC'n som ikke booter. At det går an ... ! Sorry, men at det går an å uttrykke seg så klønete er nesten helt utrolig. Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Folk skjønte hva jeg mente. Ork å være smålig da, sånne sure miner hjelper ingen. Kunne selvsagt formulert det mye bedre, men så orker jeg ikke å bruke tid på å finne den beste formuleringen, slik at pirkete idioter som deg skal være fornøyd. If the message was understood, then there is no problem. Dette er et forum for hardware, ikke norsk språkråd. P L Z Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jojo, alle skjønner hva du mener, men pointet er at hva som helst kan være årsaken til at du ikke får noe bilde på skjermen... Eller, seff ikke hva som helst, men mye ihvertfall... Hovedkort, Skjermkort, CPU osv... Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 har nå testet å sette i et gammelt og ekkelt GF2MX og det fungerte. Jeg erklærer herved mitt Ti4200 som dødt. Blomster kan sendes til [email protected] Takk for svarene for hjelpen kara :-) Lenke til kommentar
HEE Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Folk skjønte hva jeg mente. Ork å være smålig da, sånne sure miner hjelper ingen. Kunne selvsagt formulert det mye bedre, men så orker jeg ikke å bruke tid på å finne den beste formuleringen, slik at pirkete idioter som deg skal være fornøyd. If the message was understood, then there is no problem. Dette er et forum for hardware, ikke norsk språkråd. P L Z jepp enig der. closed Endret 1. mars 2004 av HEE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå