Echosiren Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Også på bilder som er tatt ute har kameraet en svært god fargegjengivning, og det stiller også sterkt på både kontrast og skarphet. Her ser man forøvrig de seks forskjellige effektene til kameraet (grå, negativ, sepia, relieff og skisse). hvorfor er ikke de bildene der? Edit:villedende emnetittel Endret 1. mars 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men jeg får opp alle bildene. Har sjekket med adresser, og alt stemmer. Du kan jo prøve å 'refreshe' for å se om det hjelper, men hvis problemet fortsetter må du bare ta kontakt. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) jeg får opp de vanlige bildene osv, men jeg får ikke opp de grå,negativ, sepia, relieff og skisse... Edit:jeg bruker opera og explorer men ingen av de funker... Endret 2. mars 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Forstår ikke helt hva som mangler, slik ser d ihvertfall ut her: http://www.amobil.no/artikkelbilder/screenshot.jpg Får du opp et annet skjermbilde? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) får opp et tomrom der jeg... jeg kunne jo ha lasta det opp men jeg har ikke noen plass å laste det opp.. Edit: fant de nå, men måtte gå innpå www.amobil.no/artikkelbilder og lete der... Endret 2. mars 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Virker som det er noe rot med nettleseren din, sannsynligvis i forbindelse med cachingen. Lykke til videre, ihvertfall! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ser bildet der ja, bildet av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå