Giddion Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg lurte på om noen viste om en metode for å finne oppløsningene som skjermkortet/skjerm støtter Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du må lese om EnumDisplaySettings funksjon i Windows API hjelp. Her er utdrag: The EnumDisplaySettings function obtains information about one of a display device's graphics modes. You can obtain information for all of a display device's graphics modes by making a series of calls to this function. BOOL EnumDisplaySettings( LPCTSTR lpszDeviceName, // specifies the display device DWORD iModeNum, // specifies the graphics mode LPDEVMODE lpDevMode // points to structure to receive settings ); Du kan få Delphi kode som samler inn alle oppløsninger hvis du er interresert. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Takk skal du ha jeg har prøvd å finne noe slik lenge. Men Delphi koden må jeg nok takke nei, jeg bruker C++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå