hallvis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Heisann. Jeg har nettopp kjøpt en ekstern harddisk som jeg skal bruke til backup for den "vanlige". Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg gjør det...! Så hvis noen vet hvordan jeg kan "kopiere" hele harddisken til den eksterne, ville jeg satt kjempe stor pris på det! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Bruker selv programmet Ghost til å sikkerhetskopiere hele "system" disker. Finnes også et program i WinXP (tilbehør/systemverktøy/sikkerhetskopi), men har selv aldri prøvd det. Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva har du tenkt å evt. bruke backup'en til da? Legge tilbake brukerfiler eller restore hele systemet ditt? Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Norton Ghost er et progrem å anbefale til det ! ta å lag en ghost fil av hele systemet så kan du restore det på 5 min hvis pcen klikker! Eneste negative er at Ghost filene kan bli noe store, så du brude ha en ekstern disk som du har ! Feks: en 200 gig hd blir til en 111 gig ghost fil (er ikke sikker men ble det når jeg testa - kan hende det var noe klikk) Endret 1. mars 2004 av insider Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Takk for raske svar! Men siden jeg er fattig ######, finnes det noen rimeligere alternativer? La oss si gratise? Edit: Hehe....auto-sensur... Jeg skrev bare Ztan! Endret 1. mars 2004 av hallvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå