PeBeJe Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei, Noen som vet om en spiller til P900,slik at man kan spille av wma filer? Lenke til kommentar
karce Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) skjønner ikke helt hva du mener?spiller?som en ekstern mp3 spiller som du huker på eller?det finnes ikke nei, og der er til dags dato ikke mulig å spille av wma filer på p900, med eller uten noe eksternt Endret 1. mars 2004 av karce Lenke til kommentar
PeBeJe Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg mener software-spiller. Vorbis har jo t.eks en spiller man kan innstallere, slik at man kan spille av .ogg. Dette må da finnes med hensyn til wma også. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Nei det finnes desverre ingen spiller til P900 enda, men du kan jo konvertere filmene over til mp4. Les her for hvordan man lager høy oppløsnings filmer til P*00 med mpegable, eller bruk denne guiden for å konvertere hele filmer å få dem små nok til å passe på et 128mb kort, ved bruk av PVAuthor Håper dette var til noe hjelp for deg Lenke til kommentar
PeBeJe Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Takk Gandalv, men jeg skal primært spille av wma audio filer. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Takk Gandalv, men jeg skal primært spille av wma audio filer. Hvis det er audio filer du skal ha så kan du vel konvertere de og med Blaze media Pro Det fungerer utmerket hos meg, men det koster desverre penger det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå