Gå til innhold

Hvem liker aa være lame i cs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjære Janivars

 

Du har mest sannsynlig en IQ som ligger på et nivå godt over barnehage humoren vi blir introdusert til her. Få eller ingen i forumet vil synes dette er morsom, og du er din egen eneste fan i så måte. Det hender at noen oppretter en brukerkonto kun i den hensikt å være et troll på forumet. Hvilken glede du eventuelt måtte ha av det må gudene vite, men det er uheldig eksempel på hvordan man oppfører seg på et diskusjonsforum uansett hvor det ligger og hva det handler om.

 

Så, kan du være så snill å legge bort barnehage taktene? Du har mest sannsynlig en annen brukerkonto som har vært her over lengre tid, og føler kanskje for å provosere. Saken er, jeg har brukt internet forum og IRC i mange år, og jeg har aldri på noe punkt hatt behov for å oppføre meg slik, og jeg ser ingen gyldig grunn for noen andre å gjøre det.

 

Du vil sannsynligvis få en advarsel av en moderator, jeg bare sier dette til deg i all vennlighet, dog :)

Detter her var utrolig genialt!! :p

Jeg er glad for at jeg ikke har møtt denne karen!!

Lenke til kommentar

wohooo! endelig noen som er litt lik meg i cs!

 

har spillt CS siden det kom ut og er lei av det!

Men på visse dager MÅ jeg bare inn å plage folk, spesielt på servere som har FF on!!! :devil:

 

på Aztec er det sjiit mojjo å være CT løpe den veien med 3 dører, og stå å blokke for teammates i den 2 døra, de blir så sinna! :D

 

Ellers er det også morro å ta navnet til andre folk å teamkille litt på noen andre, da tror nemmlig de at det er han som har gjort det, og krigen er igang! :D

 

og som det har blitt beskrevet et sted på forumet, (som terror) at man skal bare stå litt midt i døråpninga(Aztec). Der kommer jeg og står bak, slik at man må løpe ut, eller bare stå der og bli drept! :D MOJJO !! :D

Og ellers morer jeg meg bare med å Teamkille folk ned til 2 hp, så blir de sinna og kanskje Teamkiller meg, og blir bannet! :D

 

Og må jo ikke glemme hvor morro det er å høre på forbanna svensker over mic!

 

(Spiller for det meste på svenske servere)

 

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

 

ps. morro å campe som sistemann helt til tiden går ut, eller å stå over bombestedet med bomba i hånda og ikke plante :w00t:

 

 

-*(Tipper jeg får noen sinna CS spillere etter meg nå :D )*-

 

Tipper de tenker sånn om meg:

:wallbash:

Endret av ikteivi
Lenke til kommentar

Nei, jeg tenker ikke sånn om deg. Jeg er rolig.

Det eneste jeg skal si er at du bare beviser at du ikke eier skills. Men det er alltids plass til de som har hatt en tragisk barndom og ikke eier skills i CS miljøet. Ikke vær lei deg for at du blir hatet av folk, hvis du hadde forklart de hvordan barndommen din var, så ville de forstått, helt sikkert.

 

Lykke til videre i livet. Får håpe du har mer lykke andre steder enn i CS.

Og for all del, her er det snakk om public, hvem bryr seg?

Lenke til kommentar
når man skal spille cs, så skal man ha det gøy! og du ikteivi ga meg noen få tips ;) *MOHAHAHAH*

Så det er altså morsomt å ødelegge for andre?

 

Jaja, spill i vei. Vi som virkelig vil ha det moro har heldigvis disse serverne hvor de kicker og banner folk som kun er ute etter å irritere andre.

 

Jeg gjetter at det nå er bevist at man ikke kan ha ff på public.

 

CS Norge - 0 poeng. :(

Lenke til kommentar
CS Norge - 0 poeng.  :(

Jepp, det er en kjent sak. Men den saken har to sider; på den ene siden står de som liker å irritere andre, og på den andre siden står de som lar seg irritere hinsides over de første. Her står du.

 

Prøv å la være å ta all negativ cs-oppførsel innpå deg, så skal du se at du lever et mer avslappet liv. Jada, du skriver at du ikke bryr deg, siden du har egne servere osv. Men det faktum at du har skrevet 14% av de 91 innleggene i denne tråden sier vel sitt?

Lenke til kommentar

Ok da, er kanskje litt "ustabil". Spiller 1 time uka public gjennomsnittlig, synes ikke det er så mye og hvorfor skulle jeg bry meg da? Er bare det at det irriterer meg at noen virkelig kobler seg til en publicserver for å ødelegge for andre, det bryr meg. Men altså ikke FOR meg. Ehh hvordan skal jeg si det? Det bryr meg for andre, hvis det går an. :roll:

Lenke til kommentar

har du betalt for spillet har du rett til å bruke det som du vil..

 

og om man blokker, prøver man å stoppe teammates fra å drepe det motsatte laget, og være fredelig! kan dere ikke se at det er dere som er syke som vil drepe hverandre? :roll:

 

jeg fortrekker å spille "vanlig", men innimellom er det moro å kødde seg med fjortisser som tror de har samfunn status fordi de har m4d skillz0rz, og eier enhver n00b som prøver seg på tittelen CS m4zt0r!

Lenke til kommentar
har du betalt for spillet har du rett til å bruke det som du vil..

 

og om man blokker, prøver man å stoppe teammates fra å drepe det motsatte laget, og være fredelig! kan dere ikke se at det er dere som er syke som vil drepe hverandre? :roll:

 

jeg fortrekker å spille "vanlig", men innimellom er det moro å kødde seg med fjortisser som tror de har samfunn status fordi de har m4d skillz0rz, og eier enhver n00b som prøver seg på tittelen CS m4zt0r!

*Sier meg fra tråden*

 

Etter min mening er det nesten kun tullinger her.

Snakkes.

Lenke til kommentar

HAHAH! må si jeg fikk meg en god latter av de som svarte og hatet meg, og mener jeg har dårlig barndom osv.......

 

det er så gøy med dere, for dere tar CS så seriøst.... sorry, må bare le av dere, kanskje jeg ikke har så mye 1337 SkillZ0R som dere i CS, men guuuuud dere må være tapere i det ordentlige livet da, når dere tar CS så seriøst!

 

 

Foressten! lurte på om det var noen folk som ville joine Clanen min [TK]:D

Dere kan jo lure på hva det står for. Akkurat nå er vi 2 stk. med i Clanen.

 

Send meg en Msg da!

;:D

Lenke til kommentar
har du betalt for spillet har du rett til å bruke det som du vil..

 

og om man blokker, prøver man å stoppe teammates fra å drepe det motsatte laget, og være fredelig! kan dere ikke se at det er dere som er syke som vil drepe hverandre?  :roll:

 

jeg fortrekker å spille "vanlig", men innimellom er det moro å kødde seg med fjortisser som tror de har samfunn status fordi de har m4d skillz0rz, og eier enhver n00b som prøver seg på tittelen CS m4zt0r!

*Sier meg fra tråden*

 

Etter min mening er det nesten kun tullinger her.

Snakkes.

Derfor du leser tråden?

Lenke til kommentar
har du betalt for spillet har du rett til å bruke det som du vil..

 

og om man blokker, prøver man å stoppe teammates fra å drepe det motsatte laget, og være fredelig! kan dere ikke se at det er dere som er syke som vil drepe hverandre?  :roll:

 

jeg fortrekker å spille "vanlig", men innimellom er det moro å kødde seg med fjortisser som tror de har samfunn status fordi de har m4d skillz0rz, og eier enhver n00b som prøver seg på tittelen CS m4zt0r!

*Sier meg fra tråden*

 

Etter min mening er det nesten kun tullinger her.

Snakkes.

Derfor du leser tråden?

trengte sikkert en venn :D

Lenke til kommentar

Bra det er folk som meg her.. Men jeg er ikke noe fan av servere med ff on... Det som er problemet mitt er at jeg blir sinnsykt hissig og whiner no forbanna hver gang jeg blir "gulla" på.. Men det er festlig det og.. hver gang jeg dQr så skriver jeg cheat, gidd gull, plz n00b osv... Whine er fint og det er nødvendig.. Bra at det ikke bare er horer som tar cs public så ******* seriøst.. herrggud man skal ha det morsomt, og det er mest morsomt når man morer seg.. Ikke når man sitter å stirrer inn i skjermen som en søvnløs neger fra Alabama og tenker på å legge hs etter hs og pugga banen inn og ut.. Sånne swhin kan ha seg ut av public og spille pcw eller dra på gay lan ( TG) eller no sånn... :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...