Gå til innhold

Hvem liker aa være lame i cs?


Anbefalte innlegg

Min mening,

 

Dere som driver og camper og lamer, (janivars og gjengen).. dere er så udugelige noobs som ikke eier verdighet. Jeg har respekt for folk som ikke er så gode men dere campere ligger på samme rang som Valgerd Svarstad Haugland imo! :realmad:

 

Dere er årsaken til folk som slutter med CS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min mening,

 

Dere som driver og camper og lamer, (janivars og gjengen).. dere er så udugelige noobs som ikke eier verdighet. Jeg har respekt for folk som ikke er så gode men dere campere ligger på samme rang som Valgerd Svarstad Haugland imo! :realmad:

 

Dere er årsaken til folk som slutter med CS.

Noob? Nei, nå minner du meg om en fjortis nix'n, og det liker jeg ikke. :angry:

Lenke til kommentar
Min mening,

 

Dere som driver og camper og lamer, (janivars og gjengen).. dere er så udugelige noobs som ikke eier verdighet. Jeg har respekt for folk som ikke er så gode men dere campere ligger på samme rang som Valgerd Svarstad Haugland imo!  :realmad:

 

Dere er årsaken til folk som slutter med CS.

Noob? Nei, nå minner du meg om en fjortis nix'n, og det liker jeg ikke. :angry:

Campere og lamere = Noobs

 

Jeg sa bare meningen min :roll:

Lenke til kommentar
Campere og lamere = Noobs

 

Jeg sa bare meningen min :roll:

Kommer an på hva du definerer som camper og lamer...?

En som sitter 15 sekunder rundt et hjørne?

En som sitter 10 sekunder rundt et hjørne, flytter seg 20 meter og sitter 10 sekunder igjen, og fortsetter sånn.

 

Jeg synes ikke det blir riktig å kalle noen "noob" uansett. Er fullt enig i at det er irriterende at en skal campe hele runden en plass...

Noob/ditto = Fy fy!

Lenke til kommentar

Det morsomme med denne tråden er ikke trådstarter, men dere som gidder å la dere irritere dere nok over hans utsagn til å skrive poster om hvorfor det er dumt å campe.

 

Ser dere den lille firkanten med kryss i øverst til høyre i vinduet? Bruk den litt oftere.

Lenke til kommentar
Det morsomme med denne tråden er ikke trådstarter, men dere som gidder å la dere irritere dere nok over hans utsagn til å skrive poster om hvorfor det er dumt å campe.

 

Ser dere den lille firkanten med kryss i øverst til høyre i vinduet? Bruk den litt oftere.

Ja, men jeg ønsker ikke forlate hw.no uansett om det er en dum tråd her.

 

Mer korrekt:

Ser vi den knappen helt til venstre i tollbaren, en pil tilbake som det f.eks. står "Back" på. :D Eller så er det noe like over tråden hvor det står:

Forum -> Spill -> Counter-Strike -> Hvem liker aa være lame i cs?

Jeg bruker å trykke på Forum eller Counter-Strike. :)

 

Er ikke i de andre spillkategoriene. :)

 

EDIT::: Leif skrev litt, han har mange skrivefeiler, så rettet litt.. :)

mvh zalo

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Er det flere av dere som liker å campe, spawncampe.. være på det dårligste laget.. ?? Elsker at folk whiner og maser om voting osv.. Det mest festligste er å campe på assault i gisselrommet.. h0h0.... !!

Ja, det er moro!

 

Jeg er ikke kjempe-fan av camping selv, men akkurat det du beskriver der har jeg også vært med på. Jeg tror seriøst det må ha vært noe av det morsomste jeg har opplevd i CS. Vi var vel 7 eller 8 terrorister som avtalte å campe i gisselrommet. Hver gang CT stormet inn ble de møtt av en vegg med kuler. Det var reneste eksekusjons-peletongen! :laugh:

 

Serveren huset nok ikke de mest erfarne spillerne, så det kan nok være forklaringen på hvorfor vi kunne holde på som vi gjorde.

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på hvorfor det er alltid de med minst innlegg som er enig med hverandre...  :D

 

Neida, jeg påstår ikke at de er samme personen... Men man kan vel aldri være helt sikker... eller?  :yes:

Åjavel? ;)

 

Det er slik prolateriatet opererer; de mange og små står sammen. Øverst i hierarkiet sitter eliten og slår ned på enhver motstand. Ja, for en verden dere! Det skulle være dagens digresjon.

 

Knus kapitalismen!

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på hvorfor det er alltid de med minst innlegg som er enig med hverandre...  :D

 

Neida, jeg påstår ikke at de er samme personen... Men man kan vel aldri være helt sikker... eller?  :yes:

Blir litt irritert på deg Zalo, du har mange innlegg men som oftest så har du 100 innlegg i samme postn og 99% av det som står der er bare DRITT :realmad:

 

Man skulle tro at du febrilsk prøver å oppnå rekord mange poster ;)

Beklager men syns bare det virker PATETISK.

 

Ingenting vondt ment men det er bare ******* irriterende! :thumbdown:

Lenke til kommentar
>' date='12/03/2004 : 18:49'] Blir litt irritert på deg Zalo, du har mange innlegg men som oftest så har du 100 innlegg i samme postn og 99% av det som står der er bare DRITT :realmad:

 

Man skulle tro at du febrilsk prøver å oppnå rekord mange poster ;)

Beklager men syns bare det virker PATETISK.

 

Ingenting vondt ment men det er bare ******* irriterende! :thumbdown:

:innocent: Er bare litt pratsom jeg...

Men si meg, hvor har du sett at jeg har flere poster i en post? Hmmmm, tro hvordan jeg har klart det... Kanskje jeg har quotet meg selv litt for mange ganger, men men...

 

Men ellers enig... Han der "zalo"-kisen (haha, latterlig nick), han bør virkelig skjerpe seg...

 

Vanligvis har alle en uvane da? Eller? F.eks. noen har en uvane med å være statshore public i CS, mens noen har uvane med å være posthore her.

 

Get used to it. Satser på at en mod vil si ifra, hvis det er så ille... ;)

 

Faktisk, dette kunne du sagt pm, eller så kunne du startet en ny tråd i off topic. Bare en tanke.. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er alltid* dårligest på mitt lag i CS. Ble alltid uthengt som "N00B" og "Loser" av 12 år gamle kvesete mammagutter. Litt morsomt i grunn... mobbet av små geeks.. :p

 

Men men for all del... booster det deres ego, små tasser, hakk gjerne på meg I can take it :thumbs:

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på hvorfor det er alltid de med minst innlegg som er enig med hverandre... :D

 

Neida, jeg påstår ikke at de er samme personen... Men man kan vel aldri være helt sikker... eller? :yes:

Ev. så må de som innerst inne vet de tar feil, poste 3 ganger så mye for å prøve desperat å overbevise de få som vet bedre? :yes:

Lenke til kommentar
:yes: Tydelighvis var det få som skjønte hva jeg mente.. :roll: Jeg synes at cs er et spill hvor man skal kose seg og ha det gøy.. Ihvertfall public. Det å få med hele teamet paa en camp i gisselrommet er jo bare konge gøy. syns jeg da..

yupp! noe sånt hadde jeg også på lanet jeg nettopp var i.

Vi var på et lag med ca 12vs12 eller noe, og vi ble enige om at alle Terrorene skulle være i gissel rommet og alle CT'ene skulle åpne døren og angripe uten flash, smoke og HE og sånn. Dette gjenntok vi flere ganger og det var sinnsykt gøy!

 

Jeg ser ingen måter på ødeleggelse han gjør selv om han prøver på det. At noen andre syter og klager over campingen hans viser bare jo at han/hun er en dårlig taper, og hvis man blir bannet for camping, så bør man holde seg unna de dårlige serverne.

 

Jeg trur alle spiller cs for å ha det gøy, jeg skjønner ikke "seriøse" spillere, tjener de penger på det?

Lenke til kommentar
yupp! noe sånt hadde jeg også på lanet jeg nettopp var i.

Vi var på et lag med ca 12vs12 eller noe, og vi ble enige om at alle Terrorene skulle være i gissel rommet og alle CT'ene skulle åpne døren og angripe uten flash, smoke og HE og sånn. Dette gjenntok vi flere ganger og det var sinnsykt gøy!

 

Jeg ser ingen måter på ødeleggelse han gjør selv om han prøver på det. At noen andre syter og klager over campingen hans viser bare jo at han/hun er en dårlig taper, og hvis man blir bannet for camping, så bør man holde seg unna de dårlige serverne.

 

Jeg trur alle spiller cs for å ha det gøy, jeg skjønner ikke "seriøse" spillere, tjener de penger på det?

Nå snakker noen om at resten av serveren vet om det, og noen snakker om noen som gjemmer seg i et hjørne bak ei kasse en hel runde...

 

Må nok nevne det igjen:

Min mening, småcamping er greit, men å campe hele runden er jo bare tull. Ødelegger og irriterer mange, og da er det jo svært fun, ikke sant? Særlig...

 

Det er jo klart noe annet hvis hele serveren er med på det.

 

og hvis man blir bannet for camping, så bør man holde seg unna de dårlige serverne.

Retter noen feil jeg:

- og hvis man blir bannet for camping, så bør man holde seg unna de bra serverne.

 

Man skulle kunnet lagt til en beskrivelse ved serveren (så en slipper å koble til for å finne ut). I beskrivelsen bør det stå klart og tydelig en liste over ting og tang som ikke er lov.

 

1. No camping.

2. No whining.

3. No cheating.

 

Osv osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...