Gå til innhold

Hvem liker aa være lame i cs?


Anbefalte innlegg

Nå skal jeg fortelle dere en liten historie.

Den heter "hva ville hende hviss alle campet"!!!!!

 

På mappet Cs_Assult så spilte CT'ene og terrorne i fred og harmoni, men så en dag bestemte en av drittsekkene på terror laget seg for at han skulle campe i gisselrommet. Han fikk resten av laget med etter en stund når de så hvor bra det funket. Tillslutt så gikk CT'ene lei av den !!!LAME!!! campinga deres, så de bestemte seg for og campe de og. Også satt både terrorne og CT'ene og campet, da ble det plutselig slutt på all moroa!!!

 

__________________THE END___________________

 

Konklusjon: Alle campere er !!!!LAME!!!! :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Er det flere av dere som liker å campe, spawncampe.. være på det dårligste laget.. ?? Elsker at folk whiner og maser om voting osv.. Det mest festligste er å campe på assault i gisselrommet.. h0h0.... !!

Nei!

Lenke til kommentar
>,07/03/2004 : 18:20] S.A.T.A.N.S MODEM!!!!!!! :wallbash:

DET KLIKKER KONSTANT :realmad:

vi går vel ikke litt off-topic gjør vi vel? ;)

Eller dobbelposter pga ustabilt modem. ;)

dobbelpost??

Han postet innlegget rett over, også vart det dobbelpost, og i dobbelposten skreiv han "**..MODEM.."

Lenke til kommentar
>,07/03/2004 : 18:20] S.A.T.A.N.S MODEM!!!!!!! :wallbash:

DET KLIKKER KONSTANT :realmad:

vi går vel ikke litt off-topic gjør vi vel? ;)

Eller dobbelposter pga ustabilt modem. ;)

dobbelpost??

Han postet innlegget rett over, også vart det dobbelpost, og i dobbelposten skreiv han "**..MODEM.."

Hey!!!

 

så ikke den. :blush:

 

Got it now :thumbs:

Lenke til kommentar
>,07/03/2004 : 18:20] S.A.T.A.N.S MODEM!!!!!!! :wallbash:

DET KLIKKER KONSTANT :realmad:

vi går vel ikke litt off-topic gjør vi vel? ;)

Eller dobbelposter pga ustabilt modem. ;)

dobbelpost??

Han postet innlegget rett over, også vart det dobbelpost, og i dobbelposten skreiv han "**..MODEM.."

Hey!!!

 

så ikke den. :blush:

 

Got it now :thumbs:

Dette blir jo bare mer og mer off-topic.

 

Fordi modem-duden går OT, trenger ikke alle følge opp med like teite og dumme innlegg, pga. det... :thumbdown:

Lenke til kommentar
>' date='07/03/2004 : 18:20'] Nå skal jeg fortelle dere en liten historie.

Den heter "hva ville hende hviss alle campet"!!!!!

 

På mappet Cs_Assult så spilte CT'ene og terrorne i fred og harmoni, men så en dag bestemte en av drittsekkene på terror laget seg for at han skulle campe i gisselrommet. Han fikk resten av laget med etter en stund når de så hvor bra det funket. Tillslutt så gikk CT'ene lei av den !!!LAME!!! campinga deres, så de bestemte seg for og campe de og. Også satt både terrorne og CT'ene og campet, da ble det plutselig slutt på all moroa!!!

 

__________________THE END___________________

 

Konklusjon: Alle campere er !!!!LAME!!!! :sick:

Men da vant i hvert fall terror rundene ;)

Lenke til kommentar

netopp.. sorry az, men jeg er ikke no spes god utenom å campe så jeg camper som regel på de lejmeste stedene ever.. T spawn aztec vaffal.. Gjerne så ghoster jeg og brorsan.. Er kjempekoz... Er det ingen som er fan av å campe slik? Det er jo ffs et spill, man må jo more seg.. Tror du ikke jeg driter langt ****** i om laget mitt taper public??? vist pokker.. Der teller ejm og lejmness :cool:

Lenke til kommentar

On-topic igjen.

 

Når jeg spiller som terror mot 2 kamerater på assault er det utrolig gøy å campe hos gisslene. :yes:

 

Kjøp deg en para eller ak og hopp opp på hue til et av gisslene og sitt og vent. :cool:

 

Du får deg en utrolig god latter når en av ct-ene stormer inn snur seg, fyrer av et par skudd dreper gisslene og så knerter du de med et par kjappe skudd! :thumbs:

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
netopp.. sorry az, men jeg er ikke no spes god utenom å campe så jeg camper som regel på de lejmeste stedene ever.. T spawn aztec vaffal.. Gjerne så ghoster jeg og brorsan.. Er kjempekoz... Er det ingen som er fan av å campe slik? Det er jo ffs et spill, man må jo more seg.. Tror du ikke jeg driter langt ****** i om laget mitt taper public??? vist pokker.. Der teller ejm og lejmness :cool:

Du sier det selv, man skal more seg. Men du tenker tydeligvis kun på at DU skal more deg og kjede de andre. Det er bra at noen servere har adminer som bryr seg og kicker de som lamer for mye.

 

Så en gang et sånt campometer, det bør flere servere skaffe seg. :p Det gikk vel opp til 100% og da ble man kicka... Noe sånt. :yes:

 

Til tider er det greit å campe litt, men er noe som heter å overdrive.

 

Det verste er jo at folk aldri blir fornøyd.

Først: Camper!

Etterpå: Drit i å storm da!

 

Sitter jeg f.eks. i 5 sekunder utfor ei dør og tar en, så er det selvfølgelig "Camper". Altså man camper ikke fordi om man tar noen sekunders pause en plass.

Lenke til kommentar
On-topic igjen.

 

Når jeg spiller som terror mot 2 kamerater på assault er det utrolig gøy å campe hos gisslene. :yes:

 

Kjøp deg en para eller ak og hopp opp på hue til et av gisslene og sitt og vent. :cool:

 

Du får deg en utrolig god latter når en av ct-ene stormer inn snur seg, fyrer av et par skudd dreper gisslene og så knerter du de med et par kjappe skudd! :thumbs:

Vet ikke om Assault er noe forandret i 1.6 (spiller sånn 1 gang i året der), men var litt morsomt før når jeg var ny å få en teammate til å stå oppå et gissel, så står du oppå han og hopper til lyset. Et fåtall som virkelig ser dit opp når de kommer inn. Men drit i å camp da.

Lenke til kommentar
Alt for å vinne! Er faktisk litt enig med topic-startern.

Får å være helt ærlig så er det ikke så viktig å vinne, bare å drepe flest.. Er nok en statshore ja :)

Jeg spiller vanligvis for å ha det moro, men det er jo morsomst når du dreper så mange som mulig. Jeg har god forståelse for folk som gjør alt mulig for å vinne. Når det er mulig å campe en hel runde et sted uten å bli drept er det noe feil med spillet, ikke spillern.

Lenke til kommentar
Jeg spiller vanligvis for å ha det moro, men det er jo morsomst når du dreper så mange som mulig. Jeg har god forståelse for folk som gjør alt mulig for å vinne. Når det er mulig å campe en hel runde et sted uten å bli drept er det noe feil med spillet, ikke spillern.

Hva i all verden mener du med det? Feil med spillet? Tror det er feil med deg.

 

Det er ikke feil med noe/noen.

Kanskje han som camper EN hel runde, litt camping er greit, men en hel runde?

 

Topp feil-liste:

1. Spilleren som camper.

2. Enemiene.

3. Mappet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...