Gå til innhold

Hvem liker aa være lame i cs?


Anbefalte innlegg

:yes: Tydelighvis var det få som skjønte hva jeg mente.. :roll: Jeg synes at cs er et spill hvor man skal kose seg og ha det gøy.. Ihvertfall public. Det å få med hele teamet paa en camp i gisselrommet er jo bare konge gøy. syns jeg da..

Sånne som deg er grunnen til at jeg spiller lite public :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:yes: Tydelighvis var det få som skjønte hva jeg mente..  :roll:  Jeg synes at cs er et spill hvor man skal kose seg og ha det gøy.. Ihvertfall public. Det å få med hele teamet paa en camp i gisselrommet er jo bare konge gøy. syns jeg da..

Sånne som deg er grunnen til at jeg spiller lite public :angry:

Flott for deg da.. Du er sikkert en skikkelig pcw g33k som sitter på IRC og preiker l33t talk med alle pcw folka du kjenner.. Maser om pcw og tenker alltid på åssen jeg skal klare å skyte hs osv....

Lenke til kommentar
:yes: Tydelighvis var det få som skjønte hva jeg mente..  :roll:  Jeg synes at cs er et spill hvor man skal kose seg og ha det gøy.. Ihvertfall public. Det å få med hele teamet paa en camp i gisselrommet er jo bare konge gøy. syns jeg da..

Sånne som deg er grunnen til at jeg spiller lite public :angry:

Flott for deg da.. Du er sikkert en skikkelig pcw g33k som sitter på IRC og preiker l33t talk med alle pcw folka du kjenner.. Maser om pcw og tenker alltid på åssen jeg skal klare å skyte hs osv....

Eller ikke :roll:

 

Men ja, jeg spiller pcw..

 

*legge til Janivars i lista over folk jeg ikke gidder å hjelpe*

Lenke til kommentar
:yes: Tydelighvis var det få som skjønte hva jeg mente..  :roll:  Jeg synes at cs er et spill hvor man skal kose seg og ha det gøy.. Ihvertfall public. Det å få med hele teamet paa en camp i gisselrommet er jo bare konge gøy. syns jeg da..

Sånne som deg er grunnen til at jeg spiller lite public :angry:

Flott for deg da.. Du er sikkert en skikkelig pcw g33k som sitter på IRC og preiker l33t talk med alle pcw folka du kjenner.. Maser om pcw og tenker alltid på åssen jeg skal klare å skyte hs osv....

Eller ikke :roll:

 

Men ja, jeg spiller pcw..

 

*legge til Janivars i lista over folk jeg ikke gidder å hjelpe*

ok ok garbion.. ;) Ta en pils å nyt livet.. :thumbs: Lykke til

Lenke til kommentar

Topicstarter er en tosk, spawncamping er MEGET lame.

 

Camping generelt though, er det INGENTING galt med, om det gjøres taktisk.

Greit nok, er du siste mann igjen på laget, er det litt døvt å gjemme seg. (Med mindre det er ved gisler, er det de_map er det to bombsites, nytter ikke da).

 

Er du IKKE siste mann, ser jeg ingenting galt i å holde seg i bakgrunnen, stille, skjult, og smelle ned folk som ikke ser seg for. Poenget med spillet er at LAGET DITT SKAL VINNE, ikke at runden skal bli fortest ferdig, eller få flest mulig frags.

Om jeg kan campe så laget vinner, YAY! Så vinner laget mitt.

Hvilke metoder som benyttes (så lenge det ikke er cheats) spiller ingen rolle dersom laget vinner.

Trenger ikke campe med AWM/Scout engang, kan campe med autohagle, eller noe annet spennede funksjonelt noe, feks. på gisselbrett. Ikke noe er bedre enn på brettet med huset og gislene i garasjen (beklager, husker ikke navnet, lenge siden jeg spilte nå) enn å sette seg i mørket inne med bilen bak gislene og bare vente på en ct nisse :D

Du vinner jo tross alt, om du ikke blir overkjørt av hele CT laget ;)

Eller på ct-brett som Aztec og Dust, er jo kakse å holde terror tilbake med awp vegg (om enn litt urettferdig). Laget vinner runden tross alt ;)

Alt for mye deathmatch i CS, og alle er opptatt av best mulig stats. Ingen tenker på at laget skal vinne, alle tenker på seg selv og sine frags... :\

 

Og husk:

Camping er IKKE ulovlig. Det er heller ikke cheating. Camping er kos. :love:

 

- love2camp

Lenke til kommentar
er ikke cheating ulovlig?? hvorfor i all hverden er ikke cheating "ulovlig"??

Hvorfor skal cheating være ulovelig?

Det er jo en grunn til at det finnes koder eller annet snusk til et spill.

Men selvfølgelig blir det på en måte umoralskt hvis det er bare du som cheater.

Men om alle cheater da må det vel være greit?

 

Tror at jeg skal mekke en cheate-server på neste LAN og se hvordan det går :green:

Alle sammen med Wallhack og Aimbot, bare må bli morsomt :laugh:

Lenke til kommentar
Topicstarter er en tosk, spawncamping er MEGET lame.

 

Camping generelt though, er det INGENTING galt med, om det gjøres taktisk.

Greit nok, er du siste mann igjen på laget, er det litt døvt å gjemme seg. (Med mindre det er ved gisler, er det de_map er det to bombsites, nytter ikke da).

 

Er du IKKE siste mann, ser jeg ingenting galt i å holde seg i bakgrunnen, stille, skjult, og smelle ned folk som ikke ser seg for. Poenget med spillet er at LAGET DITT SKAL VINNE, ikke at runden skal bli fortest ferdig, eller få flest mulig frags.

Om jeg kan campe så laget vinner, YAY! Så vinner laget mitt.

Hvilke metoder som benyttes (så lenge det ikke er cheats) spiller ingen rolle dersom laget vinner.

Trenger ikke campe med AWM/Scout engang, kan campe med autohagle, eller noe annet spennede funksjonelt noe, feks. på gisselbrett. Ikke noe er bedre enn på brettet med huset og gislene i garasjen (beklager, husker ikke navnet, lenge siden jeg spilte nå) enn å sette seg i mørket inne med bilen bak gislene og bare vente på en ct nisse :D

Du vinner jo tross alt, om du ikke blir overkjørt av hele CT laget ;)

Eller på ct-brett som Aztec og Dust, er jo kakse å holde terror tilbake med awp vegg (om enn litt urettferdig). Laget vinner runden tross alt ;)

Alt for mye deathmatch i CS, og alle er opptatt av best mulig stats. Ingen tenker på at laget skal vinne, alle tenker på seg selv og sine frags... :\

 

Og husk:

Camping er IKKE ulovlig. Det er heller ikke cheating. Camping er kos. :love:

 

- love2camp

Men poenget er ikke å få alle andre på laget til å dø for selv å overlevere

Lenke til kommentar
er ikke cheating ulovlig?? hvorfor i all hverden er ikke cheating "ulovlig"??

Omg, CAMPING er ikke cheating. Sant? Camping er ikke ulovlig, ELLER cheating. Get it? :blink:

 

Og nei, du skal ikke få andre til å dø. Det klarer de som regel helt fin alene ;)

Du skal dekke de fra en trygg avstand ;)

Lenke til kommentar

Når jeg snakker om cheating så mener jeg ikke camping. Cheating er å f. eks kunne se gjennom vegger, ta headshot på alle og enhver osv.

 

Når man cheater så er det ikke skillsa dine det handler om for å spille bra men bare at du har bra cheats. Da forsvinner jo hele poenget med multiplayer spill. Det er skills det skal gå på, ikke cheats, om laget ditt skal vinne på rettferdig vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...