Gå til innhold

Hvem liker aa være lame i cs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjære Janivars

 

Du har mest sannsynlig en IQ som ligger på et nivå godt over barnehage humoren vi blir introdusert til her. Få eller ingen i forumet vil synes dette er morsom, og du er din egen eneste fan i så måte. Det hender at noen oppretter en brukerkonto kun i den hensikt å være et troll på forumet. Hvilken glede du eventuelt måtte ha av det må gudene vite, men det er uheldig eksempel på hvordan man oppfører seg på et diskusjonsforum uansett hvor det ligger og hva det handler om.

 

Så, kan du være så snill å legge bort barnehage taktene? Du har mest sannsynlig en annen brukerkonto som har vært her over lengre tid, og føler kanskje for å provosere. Saken er, jeg har brukt internet forum og IRC i mange år, og jeg har aldri på noe punkt hatt behov for å oppføre meg slik, og jeg ser ingen gyldig grunn for noen andre å gjøre det.

 

Du vil sannsynligvis få en advarsel av en moderator, jeg bare sier dette til deg i all vennlighet, dog :)

Lenke til kommentar

Kan ikke nekte personen i å være lame eller campe. Hvis du tar 9 cter en gang betyr det at du har en enorm flaks eller du spiller mot dårlige folk som er lite oppmerksom. Det skjer ytterst sjeldent at en camper dreper meg. En helt annen ting er hvis du camper taktisk eller strategisk, feks bak en vegg til du hører ct defuser.

 

Men å sitte i base som terrorist er utrolig dårlig gjort i forhold til de andre på laget ditt. Du er imidlertid et lett mål for cter.

Lenke til kommentar
Er det flere av dere som liker å campe, spawncampe.. være på det dårligste laget.. ?? Elsker at folk whiner og maser om voting osv.. Det mest festligste er å campe på assault i gisselrommet.. h0h0.... !!

Du høres ut som en "god, gammeldags" brønnpisser. Enhver som faktisk får glede av å ødelegge for andre har et problem de seriøst burde prøve å finne ut av. I ditt tilfelle byr du neppe på problem for de fleste, men at du synes det er verdt å bruke tid på å ødelegge for nybegynnere er for min del mer enn nok til å plassere din personlighet rimelig nøyaktig.

Lenke til kommentar
public er jo laget for skjold, blocking og teamflash...

Public er også for de som har lyst til å ha det litt moro med spillet, uten at man nødvendigvis må være i en clan. Kan ikke se at det er noe bedre å forsøple spillet for slike enn å gjøre det i "seriøse" clanmatcher.

Lenke til kommentar
Du høres ut som en "god, gammeldags" brønnpisser. Enhver som faktisk får glede av å ødelegge for andre har et problem de seriøst burde prøve å finne ut av. I ditt tilfelle byr du neppe på problem for de fleste, men at du synes det er verdt å bruke tid på å ødelegge for nybegynnere er for min del mer enn nok til å plassere din personlighet rimelig nøyaktig.

øøø - jeg beklager å måtte tråkke deg på tærne, men er du tett i pappen eller?

 

Om jeg er terrorist i et gisseldrama, er det bare fair & square å "campe" et sted hvor jeg har mulighet til å hindre gisslene fra å bli reddet. Det er meningen med spillet, hindre CT i å nå sitt mål. Dette har ikke noe med å ødelegge for andre å gjøre, men å vinne i et spill som jeg mener har skeiet ut fra å være et taktisk terrorist/anti terrorist spill, til et rambo spill.

 

"All is fair in love and war" - og det står jeg for. Koster det litt syting og klaging bare for at du "camper" hos gisslene, bruker de som skjold osv. så får det bare koste det, så lenge jeg vinner på premissene og reglene som er satt av spillet.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
øøø - jeg beklager å måtte tråkke deg på tærne, men er du tett i pappen eller?

 

Jeg foreslår at du tar i bruk noe av det din mor lærte deg av folkeskikk (om du ikke ser andre grunner så i det minste fordi retningslinjene til forumet krever det).

 

Om jeg er terrorist i et gisseldrama, er det bare fair & square å "campe" et sted hvor jeg har mulighet til å hindre gisslene fra å bli reddet. Det er meningen med spillet, hindre CT i å nå sitt mål. Dette har ikke noe med å ødelegge for andre å gjøre, men å vinne i et spill som jeg mener har skeiet ut fra å være et taktisk terrorist/anti terrorist spill, til et rambo spill.

 

Før du kaller andre for "tette i pappen" burde du kanskje sjekke essensen i tråden. Det er snakk om en fyr som gjør det for å være vanskelig, en som har som mål å få andre til å bli misfornøyd med ham. En som åpenbart gjør det til et poeng å ruinere moroa mest mulig for de andre. Jeg sier ikke et kvekk om at man ikke kan campe. Sjekk i det minste hva jeg skriver og hva det handler om før du slipper fingrene løs over tastaturet.

 

Rambo-faktoren i CS har neppe blitt større. I løpet av den tiden jeg har spilt CS (siden beta 2 eller noe slikt) vil jeg heller si at det er den motsatte tendensen som har funnet sted, uten at det er verken positivt eller negativt. Vil si det var vesentlig høyere "Rambo-faktor" når det var weapon-stay for eksempel. Dette er imidlertid et stykke utenfor topic her.

 

"All is fair in love and war" - og det står jeg for. Koster det litt syting og klaging bare for at du "camper" hos gisslene, bruker de som skjold osv. så får det bare koste det, så lenge jeg vinner på premissene og reglene som er satt av spillet.

 

Igjen: Forstå hva tråden handler om før du svarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...