MortenM Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jeg trenger en ny kabinet vifte, og valget står nå mellom disse: 8412N2GML: Papst vifte, 45m³/time, 19 dB(A) SCLFZ1580M: Smartcooler vifte, 45m³/time, 19 dB(A) Som dere ser flytter disse like mye luft med samme støynivå (tiltross for smartcooler sitt lavere turtall). Viften skal erstatte den orginale viften i mitt shuttle kabinett, og ettersom denne nå går konstant med et turtall på ca 2000 o/min, tenkte jeg at en av disse kanskje var en god erstatter. Viften skal byttes i et forsøk på og senke lydnivået litt, og om jeg er på vei til og gjøre noe dumt, så si i fra Nå håper jeg at noen kan hjelpe meg så valget blir lettere. På forhånd takk! /MortenM Endret 1. mars 2004 av MortenM Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Ta Papst vifta da får du ei vifte som er pålitelig Det er bare å spørre rundt på forumet, det er MANGE som bruker Papst vifte, har ikke hørt noen som har klaget så den Endret 1. mars 2004 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå