Andyax Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 ååå! Ld er bare så utrolig kult! Alle som leser om dette nå og ikke har opplevd det kan jo kansje tenkte: "Høres merkelig ut. Tror ikke på det". Men det funker seriøst bra og du vil bli så utrolig gal etter å prøve mer! Jeg selv opplevde ld for mange år sia da jeg i drømmen plutselig forstod at dette var en drøm. Jeg gikk rundt og spurte folk om de drømte det samme som meg, men de svarte nei. Jeg gikk rundt og kasta stein på ruter hehe. Nå har jeg prøvd å begynne med ld-drømmer igjen. Jeg drømmer mye fortiden så en vakker dag (natt), vil jeg vel kansje få oppleve det igjen Som en sa tidligere i temaet: Er helt sykt at hjernen kan lage en sånn verden i hodet hvor alt virker ekte! Ld er konge, og anbefaler alle å prøve! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg mener å huske en gang jeg var i et sted ( trur ikke jeg visste at jeg drømte da men ) også kunne jeg plutselig hoppe høyt. Og siden jeg ikke spillte annet enn cs da så tok jeg det som at noen hadde satt ned gravity Det endte opp med at jeg hoppa over alt, også så jeg "glipper" som vanligvis er blankt på forskjellige cs maps :!: kom på det igjen nå. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det hadde vært stilig hvis noen på forumet møtte hverandre i en Lucid Dream! Det går jo ann ifølge www.ld4all.com Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det hadde vært stilig hvis noen på forumet møtte hverandre i en Lucid Dream! Det går jo ann ifølge www.ld4all.com Hvis det funker så er det helt, helt utrolig Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Tankeoverføring funker jo, så hvorfor ikke? Noen andre som veit at tankeoverføring funker? Jeg greier det så utrolig bra! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 it works. EOD. Har du prøvd a kontakte folk under en LD? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 it works. EOD. Har du prøvd a kontakte folk under en LD? Har man først en lucid dream så er det jo ikke noe problem å fly bort til noen på forumet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jaja, da får de som vil fly bort hit. Så kan vi spille sjakk Endret 21. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 it works. EOD. Har du prøvd a kontakte folk under en LD? foreløpig er jeg i stadiet hvor flyging er mest interessant. skal prøve å besøke deg engang, hvis jeg husker det... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg skal teste LD i natt eller en annen natt; Det høres kjempegøy ut Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hadde en slik drøm engang, drømte at jeg satt i ett tre, og titta ned på verdens nydeligste jente. Hu gikk rundt på ett marked, som var midt i skauen, ved ett lite vann. Haugevis av folk på det markedet, men hu var den eneste som ikke hadde ett tydelig ansikt,men alikevel var det noe med henne som bet seg fast i meg. Satt i det treet i timesvis, og når jeg våkna den morran, var det akkurat som om jeg mangla noen hos meg. Snodigste drømmen jeg nongang har hatt, sikkert 8 år siden,men kommer aldri til å glemme den følelsen jeg hadde. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 her er det litt interessant info om hvordan få letter LD ved hjelp av Uss http://www.google.no/search?q=Uberman'...:en-US:official di 3 øverste sidene er mest relevante Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det hender at jeg er i den tilstanden når jeg drømmer at jeg vet at jeg drømmer og kan gjør hva jeg vil.. Ganske arti . Jeg tror man kan komme i en slik tilstand ved å ligge å tenke på noe mens man sovner, og en må være ganske trøtt. Det er min erfaring hvertfall. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Lucid Dreaming er veldig morsomt. Det var en tid da jeg var veldig fascinert over drømmetydning og drømmevitenskap generelt. Da husker jeg at jeg drømte en drøm som var litt sær. Det var på en gård og jeg spilte fotball, jeg var litt "dopa" og tenkte ikke helt fornuftig, men jeg vet jeg styrte drømmen, og spurte treneren min hva drømmen betydde, siden det måtte være en gyllen mulighet til å finne det ut. Han svarte med at "Det betyr at laget vinner en fotballkamp". Deretter har jeg ikke hatt så mange LD'er, fordi jeg glemmer det og ofte ikke får det til. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har fått det 3 ganger. Etter at jeg så LD4all.com. Jeg våkner alltid etterpå. Men sist gang, så klarte jeg å spinne rundt min egen akse, på en eller annen måte, og det holdt drømmen igang. Rart. Klarer å kjøre bil i lufta, kjempefett. Men våkner når jeg lander. :S Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 The Old Hag is often accompanied by feelings of anxiety. You think you are awake, you lie in bed and somebody dark and scary approaches. You can't move, can't scream, nothing. You are very frightened. When you encounter the Old Hag, one way out of it is to close your eyes, try to relax and tell yourself it's all a dream, and enter a new dream. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har opplevd dette (leste bare første post!), opptil flere ganger. Får alltid morsome/koselige drømmer, som gjør at jeg vil drepe noen når vekkerklokka ringer Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 The Old Hag is often accompanied by feelings of anxiety. You think you are awake, you lie in bed and somebody dark and scary approaches. You can't move, can't scream, nothing. You are very frightened. When you encounter the Old Hag, one way out of it is to close your eyes, try to relax and tell yourself it's all a dream, and enter a new dream. Noen som har opplevd dette? 6022000[/snapback] Så en dokumentar om dette på Discovery eller noe. Ufrivillig var dette EKSTREMT sjeldent, og det var intervjuer med folk som hadde opplevd eller stadig opplever det. De sa at første gangen var de 100% sikker på at de var på vei til å dø og at de aldri har vært så redde... Skumle saker... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Problemet mitt rundt dette er at jeg har totalt sluttet å drømme. Kan faktisk ikke huske sist jeg drømte noe, tror fantasien min har dødd ut. Skulle visst om dette da jeg var 12-14 år, drømte HVER natt, 2-4 drømmer... Noen tips for å drømme mer? Se mer skumle filmer? Mer sving i fantasien? Når jeg var liten husker jeg at jeg alltid enten kløp meg selv i armen hvis jeg var tvilende om det var en drøm og hvis jeg var sikker på at jeg drømte (når sjuke ting skjedde) så ropte jeg bare "Dette er en drøm!" så høyt jeg kunne og så mange ganger det trengtes for å våkne opp. Gleder meg til neste normale drøm jeg har, skjer det noe unormalt som ikke gjør at jeg blir pissredd skal jeg ta kontroll over drømmen og gjøre det jeg føler for. Med "det jeg føler for" mener jeg enkelte scenarioer beskrevet i dette emnet som kan ha hatt innvirkning på hva jeg vil. (Hei 20 nakne damer!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå