anon12234 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 jeg vet hvordan man skal klare å styre sine lucid dreams . skriv SAU på en liten papirlapp og legg den i bukselomma di. hver gang du stikker hånda ned i lomma og kjenner at lappen ligger dær, ta den opp og les hva som står på den. når du har gjort dette i mange dager så vet du veldig godt hva som står på den. slik at når du drømmer og stikker hånda ned i lommen, så kjenner du en lapp. men da står det ikke sau på den. men likevell så vet du så godt at det skal stå sau på den. og da skjønner du at du drømmer. have fun ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Husk at hvis drømmen skulle blekne aller gi andre tegn til å slutte, snurr rundt din egen akse til verdenen er klar igjen. Hva menes å snurre rundt sin egen akse? Endret 28. mai 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Var også veldig merkelig at jeg føler at jeg allerede har skrivd dette her før, men det var i drømmen min. Jeg satt faktisk å snakket om hva som hadde skjedd, i drømmen min. :0 Dette er ikke ment for å tulle eller "freake" deg ut, men det du skrev der har både jeg og store broren min opplevd. For mange år siden da jeg og store broren min var mindre fortalte han meg at engang så drømte han om en fyr som satt på en moped og kjørte forbi han, mopeden kom så nær at den traff han nesten. Dagen etter skjedde akkurat det samme som han drømte natten før, "Wicked.." . Min opplevelse var litt annerledes men det samme. Da jeg gikk i 2-3.klasse (barneskolen) drømte jeg at faren min gikk inn på rommet mitt for å vekke meg, han stod ved sengen min og bøyde fram, med det samma så våkna jeg, og så at faren min var på vei til å vekke meg, men han gjorde ikke det da han så at jeg var våken. Det føltes som jeg "så/drømte" hva som kom til å skje. Jeg har faktisk aldri fortalt dette til noen og hadde ikke tenkt å fortelle det heller, før jeg leste hva du skrev, siden dette er litt freaky og ingen ville trodd meg utenom deg. Ontopic: Lucid dreaming har jeg aldri opplevd før, men dette skal læres, høres fett ut, pluss at jeg liker og drømmer (noen som nicket mitt kan forklare ) . Men jeg har et spørsmål som jeg håper noen som er pro-LD kan svare: Fremhever LD effekten på at man går i søvne osv? Jeg har nemlig hørt at folk har gjort mye rart i søvne, noen har t.o.m lagd mat mens dem faktisk sover mens andre har hoppet ut av vinduer osv.. Og i verste fall som den "Sleepwalker" filmen hvor en fyr dreper folk om natta og våkner opp om morgen og tror alt det som har skjedd var bare en drøm. PS: Det har faktisk skjedd i virkeligheten at noen har drept andre (i søvne), hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 For en stund siden så hadde jeg en dårlig ld. En venn av meg, som jeg pleier og tullesloss litt av og til med, sprang etter meg og prøvde og drepe meg, så tenkte jeg at det bare var en drøm og jeg gikk bort og drepte han Jeg våknet rett etterpå, men tenk om det ikke hadde vært en drøm Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er litt redd for å prøve det, som folk sier kan det jo skje ganske freaky ting. Men har j**vla lyst å prøve det der som Henrik2k sier. Hadde vært konge å fly eller vært på playboy huset. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Kan på en måte ikke helt skjønne at det kan være "farlig". Når jeg drømmer er jeg jo alltid i tvil om jeg drømmer eller ikke, og nesten alltid tror jeg det er ekte. Men i våken tilstand er jeg jo aldri i tvil i om jeg er våken eller ikke. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er jo folk som har drept i søvn... De drømmer antagelig. Men de gjør også det de drømmer. Liksom, hvis jeg drømte at jeg drept mor og far, så våkner jeg og ser at de er døde. Hadde liksom ikke vært så koselig. Eller jeg kunne f.eks. drømme at jeg kunne fly. Gikk opp i andre etasje og hoppa ut av vinuduet. Nei, hadde nok ikke vært så kjekt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er jo folk som har drept i søvn...De drømmer antagelig. Men de gjør også det de drømmer. Liksom, hvis jeg drømte at jeg drept mor og far, så våkner jeg og ser at de er døde. Hadde liksom ikke vært så koselig. Eller jeg kunne f.eks. drømme at jeg kunne fly. Gikk opp i andre etasje og hoppa ut av vinuduet. Nei, hadde nok ikke vært så kjekt. Når jeg var liten så spaserte jeg ut på badet(i søvne) og pissa i en 10liters bøtte. Og sa til tanta mi "var eg ikje flink?".. 3klasse.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har pissa mange ganger i søvne jeg Gidder ikke å gå inn på detaljer nå... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har pissa mange ganger i søvne jeg Gidder ikke å gå inn på detaljer nå... Haha. Den er kjip ja. Lenke til kommentar
mICr0.v Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 http://www.stud.ntnu.no/~pald/nova.jsp Søskenbarnet mitt som alltid må holde på med noe sprøtt Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 He he... ser for meg at dette kunne skape STORE problemer dersom man drømte slik hver bidige natt. Åssen skulle man skille mellom drøm og virkelighet? Skilt på amerikanske skyskrapere: "If you can fly, that means you are dreaming. Before jumping off any buildings, try to fly first. If you can't fly - don't jump!" Hahahaha Men On Topic - jeg hadde en som liten ja Drømte at jeg skulle forberede meg til skole - så vekket morsan meg og sa jeg måtte på skole og jeg var jo sikker på jeg alt hadde gått ut døren for å nå skolen :/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Drømte at jeg skulle forberede meg til skole - så vekket morsan meg og sa jeg måtte på skole og jeg var jo sikker på jeg alt hadde gått ut døren for å nå skolen :/ Bah. Det skjer meg kvar-einaste-jævla-bidige morgon. FFS!11 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 det har skjedd sånn delvis hver natt nå, men det er alltid en liten vri som skjer selv om jeg gjør det jeg ønsker å gjøre Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har faktisk klart å pissa på doen, uten å søle, trekke ned og slå av lyset i søvne i følge daddy-o. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Vaska du deg ikke på henna? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Så avansert var jeg dessverre ikke, hadde vært enda tøffere dog. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) har kunnet bestemme drømmene mine så lenge jeg kan huske. men problemet er at jeg bare husker drømmene mine, hvis jeg blir veket mens jeg drømmer. ellers husker jeg det bare svakt i minnet mitt. uten å vite hva jeg har gjort. blei kanskje litt forvirende det der Endret 20. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har pissa mange ganger i søvne jeg Gidder ikke å gå inn på detaljer nå... da jeg var liten (3-5år) så drømte jeg at jeg gikk på dass og pissa, bare neste morgen var senga våt jeg er glad slikt ikke har skjedd mer en bare den ene gangen Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei Jeg har hatt tilsammen 10 lucide drømmer. Jeg har gjort mye kult og begynner å bli god i det tror jeg. Ting jeg har gjort i mine lucide drømmer: Gått gjennom et speil og inn i en virtuel verden. Jeg liker å fly. Det har jeg gjort en del ganger. Kline med pene jenter Greide å lage en slags flammekule i hånden min. Greide med et uhell og få halve armen min til å bli usynlig. Flyttet sykehus senger og bord med å løfte hendene mine i luften. Slengt vekk en slags boks med å bruke hendene i løse luften. Jeg skulle "summon" et menneske, men fikk bare Mikke mus. Og mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå