Aleks Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kanskje jeg skal begynne å henge litt på ld4all og for å se hvordan det er der. Elsker stemningen på forumet til DV hvertfall. Sjeldent man møter på gretne folk. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva slags bivirkninger av LD kan oppstå? Med tanke på at kroppen med evolusjon tydeligvis har gjort sånn at vi ikke skal kunne kontrollere drømmene våres i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hva slags bivirkninger av LD kan oppstå? Med tanke på at kroppen med evolusjon tydeligvis har gjort sånn at vi ikke skal kunne kontrollere drømmene våres i utgangspunktet. Du kan bli psykisk gal. Du kan få tvangstanker (hvis du tar RChele tiden) Endret 28. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva slags bivirkninger av LD kan oppstå? Med tanke på at kroppen med evolusjon tydeligvis har gjort sånn at vi ikke skal kunne kontrollere drømmene våres i utgangspunktet. Du kan bli psykisk gal. Seier han som ikkje har hatt ein LD. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tenker Diskutant var litt ironisk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Du kan bli psykisk gal. Seier han som ikkje har hatt ein LD. Hva vet du om det? Tenker Diskutant var litt ironisk. Aleks er en vis mann. 1 Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ikke noe seriøse svar å få i dag tydeligvis Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Du kan bli psykisk gal. Seier han som ikkje har hatt ein LD. Hva vet du om det? Nokon utsagn på forrige side. Unnskyld hvis eg misforstår. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ikke noe seriøse svar å få i dag tydeligvis Det er ikke funnet noen vitenskapelige negative bivirkninger på bevisst drømming. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nokon utsagn på forrige side. Unnskyld hvis eg misforstår. Du misforstår kanskje, eller jeg er dårlig til å forklare. Hvilke utsagn er det du sikter til? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Er det noe man kan gjøre for å "bestemme" hva man skal drømme? Det er jo liksom det greia er da, å kontrollere drømmene dine.Ja, men liksom før jeg sovner.."Jeg vil drømme om at jeg får møte Jeremy Clarkson" f.eks Du kan jo gjere akkurat dette i ein lucid dream, så eg innbilla meg at du var ny i temaet. Endret 28. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tenker Diskutant var litt ironisk. Aleks er en vis mann. Wow, gratulerar! Du fant akronym-taggen! Uansett! Likar sjølv ganske godt ld4all, men har ikkje vore så mykje på dreamviews. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvordan vil du beskrive forumet til ld4all? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Frisinna. Det er eigentleg det inntrykket eg har, og det er slik eg likar det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er jo liksom det greia er da, å kontrollere drømmene dine.Ja, men liksom før jeg sovner.."Jeg vil drømme om at jeg får møte Jeremy Clarkson" f.eks Du kan jo gjere akkurat dette i ein lucid dream, så eg innbilla meg at du var ny i temaet. Du misforstod. Jeg vil bestemme hva jeg skal drømme om før jeg legger meg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er jo liksom det greia er da, å kontrollere drømmene dine.Ja, men liksom før jeg sovner.."Jeg vil drømme om at jeg får møte Jeremy Clarkson" f.eks Du kan jo gjere akkurat dette i ein lucid dream, så eg innbilla meg at du var ny i temaet. Du misforstod. Jeg vil bestemme hva jeg skal drømme om før jeg legger meg. Ah, beklager. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva er erfaringene deres ved bruk av drikkevarer eller andre subsidier? Jeg hadde en av mine viktigste erfaringer med beevisst drømming etter å ha drukket en del/for mye hjemmebrent en gang. Dette var ikke planlagt, men jeg mener å ha lest at forskjellige stoffer kan påvirke drømmene og lettere gjøre dem bevisste. Så jeg lurer på om noen har opplevd eller eksperimentert med dette? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Uhm.. har prøvd Burot og African Dream Root. Burot funka ikke noe, men african dream root ga meg etter noen dagers bruk drømmer så sterke at jeg trodde det jeg drømte var ekte hele tiden. Det negative med african dream root er at den smaker helt syyyykt bittert.... Prøvde også å gro Mexican Dream Herb som visstnok også funker kjempebra, men den vokste ikke raskt nok til at jeg fikk prøvd den. Coleus funker visst også, usikker på om jeg prøvde det eller ikke.. Du kan lese erfaringsrapporter om alle nevnte planter på erowid Endret 29. januar 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dette er lovlege ting? Iallefall fascinerande. Korleis inntar/forberede du desse plantene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå