Gå til innhold

Lucid dreaming, styre egne drømmer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker at jeg hoppet, og ville prøve diverse ting - siden det var bare en drøm, men jeg klarte liksom ikke alt. Så jeg er usikker på om det var bevist, eller at jeg bare drømte at jeg hadde en luciddream der jeg innså at alt var en drøm også videre.

Når du finner ut at du har en LD så er det ikke bare og bare å gjøre alt. Selv kan jeg finne det vanskelig å gå av til, har endt med at jeg blir bare mer og mer paralysert og til slutt blind. Creepy egenlig :) Vet ikke helt hva du hadde, men fikk sikkert en liten smak på hva følelsen av LD går ut på. Håper du fortsetter :)

 

Noen som har hatt denne false awakening før? husker jeg prøvde på lucid dreaming, våknet og begynte å skrive ned drømmen min (var ikke en lucid drøm), men så plutselig så jeg at jeg så meg selv skrive ned drømmen ovenfra, så våknet jeg for real xD

Flere ganger. Alltid like frustrerende, føler seg snytt for en LD. :p

Lenke til kommentar

Ehm. Det har begynt å skje ting.

Jeg kan våkne og ikke vite hvor jeg er før det har gått sånn cirka 20 sekunder.

 

Ei natt våkna jeg og trodde at jeg var i bestefar sitt hus. Som ble revet for sånn 5 år sida.

Etterhvert warper bare alt og så ser jeg at det er mitt rom.

 

Og i natt var det plutselig en sånn vortex ved siden av meg, et slags svart hull og alt bare ble distorted. Jeg tok det helt rolig og ble ikke redd.

Men jeg føler at alt dette er noe jeg kan gå inn i og utforske.

For jeg har kontroll over og det og får det til å forsvinne.

Dette kan kanskje bli noe beyond lucid dreaming. Fordi jeg er helt våken når det skjer. :hmm:

Det er ikke søvnparalyse eller noe sånt, jeg brukte å ha det ukentlig før men ikke opplevd det på en stund.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Ehm. Det har begynt å skje ting.

Jeg kan våkne og ikke vite hvor jeg er før det har gått sånn cirka 20 sekunder.

 

Ei natt våkna jeg og trodde at jeg var i bestefar sitt hus. Som ble revet for sånn 5 år sida.

Etterhvert warper bare alt og så ser jeg at det er mitt rom.

 

Og i natt var det plutselig en sånn vortex ved siden av meg, et slags svart hull og alt bare ble distorted. Jeg tok det helt rolig og ble ikke redd.

Men jeg føler at alt dette er noe jeg kan gå inn i og utforske.

For jeg har kontroll over og det og får det til å forsvinne.

Dette kan kanskje bli noe beyond lucid dreaming. Fordi jeg er helt våken når det skjer. :hmm:

Det er ikke søvnparalyse eller noe sånt, jeg brukte å ha det ukentlig før men ikke opplevd det på en stund.

 

Kva er det du røyker? Eg tar uansett 10.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er blitt nevnt, men jeg har noen ganger midt på natten våknet opp og følt at jeg blir stryket med en kald hånd og hørt en dame stemme hviske ting til meg. Er egentlig litt skummelt, jeg pleier som regel å fryse, være helt stille, holde pusten for å høre, osv.

 

Men det er vel all in my head? Liten stund siden sist, liker det ikke for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er blitt nevnt, men jeg har noen ganger midt på natten våknet opp og følt at jeg blir stryket med en kald hånd og hørt en dame stemme hviske ting til meg. Er egentlig litt skummelt, jeg pleier som regel å fryse, være helt stille, holde pusten for å høre, osv.

 

Men det er vel all in my head? Liten stund siden sist, liker det ikke for å si det sånn.

 

Faen nå har du skremt meg.

og jeg skal sitte her å døgne liksom.. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...