t0bben Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Venstrehend som jeg er har jeg sett på denne musen: Microsoft Intelli Mouse Optical ver 1.1 Men jeg finner også denne: Microsoft Intelli Mouse Optical ver 1.1 Special Edition som er mye dyrere. Er det noen som vet forskjellen på de to? De ser helt lik ut. Jeg stiller krav til en symmetrisk (helt venstrehåndsrettet ) mus med min. 5 knapper. Har prøvd en MX310 men den er litt ubehagelig. Er det noen andre jeg kan burde prøve som er minst like god som IntelliMouse Optical? Endret 1. mars 2004 av t0bben Lenke til kommentar
zr4th Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Special editon er retail, den andre er bulk. Er nok derfor det er en prisforskjell. Mulig det er mer, men ikke vet jeg. Lenke til kommentar
eln Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Feil. Special Edition utgaven leveres med explorer 3.0 sensoren som er en betraktelig bedre sensor. merkes GOD i fps spill ved lav sens, har selv en slik 1.1 (ikke se) liggende. grei nok til desktopbruk men neppe i spill Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jeg har den vanlige 1.1 nå og den fungerer utmerket, så vidt jeg vet har den den samme sensorne som alle de nye IntelliMousene (IntelliEye). Det må være en annen forskjell. (Jeg er han som laget topicen) Så vidt jeg vet er det tre "1.1-er": Den første, samme sensor som Explorer. Den andre, samme sensor som Explorer 3.0 (den jeg har nå) og den tredje, special edition, som jeg går utifra har samme sensor som 3.0 også. Edit: Søkte rundt på Google og det ser ut for at SE-versjonen har et svart design. Endret 1. mars 2004 av øsse87 Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Enda en ting jeg fant litt merkelig er at du finner en "forklaring" (tror i hvertfall det er en forklaring) på forskjellene mellom den vanlige og Special Edition på www.microsoft.com/japan men ingenting ellers (link). Denne er da på japans så jeg skjønner ingenting. Jeg har også prøvd en oversetter som ikke klarte å oversette noe som helst. Tenkte jeg skulle ringe Microsoft å morgen og spørre de Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja, SE versjonen er laget med samme laser stæsj som 3.0 . Den er MYE bedre å bruke i FPS spill. Slik som han et par innlegg over sier, believe me. Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Litt merkelig det der fordi den jeg har føler jeg er like rask og nøyaktig (ja, jeg har prøvd begge i en lengre periode), men likevel skjønner jeg det, fordi SE-versjonen koster nesten dobbelt så mye. Jeg tror jeg ringer MS og hører uansett, tror de vet det aller best. Endret 2. mars 2004 av øsse87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå