SirJames Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Lurer på å kjøpe digitalt kamera,stillbilde. Men skulle hatt DV kamera også, for jeg blir nok å filme en god del. Finnes det DV kamera med gode stillbilder? Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det korte svaret er NEI! Det som du må betale ekstra for å få videokamera med 2 MP eller mer får du et MYE bedre digitalkamera for. Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Et enda kortere svar på det er JA!! Sjekk ut Sony PC330. Jeg har dette kameraet og kan bare si at kvaliteten på stillbildene er veldig bra. Kameraet har 3 mp oppløsning på stillbildene. Se forøvrig min kommentar her: Kommentar Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ja PC330 tar veldig gode stillbilder. Litt billigere og ikke fullt så bra (men fremdeles voldsomt gode kamera!) er TRV80 & PC120, disse har 2 megapixler. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Som eier av Sony PC 330 kan jeg også backe opp på det som blir sagt over her. Å ha 3 Megapixel kamera sånn samtidig som du har et knall bra DV kamera er flott. Les om det her: DCR PC330 AKIRA Endret 8. mars 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå