Kamerat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) OT Må AMD brenne... (film) Angående en liten ting i siggen din F-r-e-d-r-i-k: Håper du virklig ikke tar det Tom's Hardware gulper opp seriøst... Endret 1. mars 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvordan finner jeg ut om CPUen min er låst eller ikke? Har en P4 2,4C. Det er ganske enkelt: Har du en P4 er den låst... "Akkurat".. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvordan finner jeg ut om CPUen min er låst eller ikke? Har en P4 2,4C. Det er ganske enkelt: Har du en P4 er den låst... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 OT Må AMD brenne... (film) Angående en liten ting i siggen din F-r-e-d-r-i-k: Håper du virklig ikke tar det Tom's Hardware gulper opp seriøst... Filmen er dritøff, det kan du ikke si noe på Nei det er litt av vært jeg lurer på om kan stemme på den filmen der. Tror ikke nødvendigvis at det er AMD cpuen som ryker, men noe svidd kjølepasta fks. Hvis du vil ha den bort så...blir den borte i morra (tilfelle flere folk lurer på hva du siterer) Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvordan finner jeg ut om CPUen min er låst eller ikke? Har en P4 2,4C. Det er ganske enkelt: Har du en P4 er den låst... "Akkurat".. Han tullet ikke. P4 Selges kun med låst multiplier, men promo modellene som dem sender ut for testing tror jeg ikke har låst multiplier, rett på meg om jeg tar feil. Uansett, håper trådstarter klarer å dokumentere sine 2.5ghz på standard vcore og luftkjøling. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Filmen er dritøff, det kan du ikke si noe på Nei det er litt av vært jeg lurer på om kan stemme på den filmen der. Tror ikke nødvendigvis at det er AMD cpuen som ryker, men noe svidd kjølepasta fks. Hvis du vil ha den bort så...blir den borte i morra (tilfelle flere folk lurer på hva du siterer) Drittøff vil jeg ikke si... Filmen viser bare til de grader hvor Intel-fanatiske Tom's er. Da tenker jeg ikke på det faktum at begge AMD-CPUene svir seg, men heller den tempraturen de presterer å måle på både Pentium 4 og III-CPUen. Det er så galt som det kan bli, standardtempratur under drift er tilogmed høyere på de CPUene med kjølinga på. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Men.. tenk litt da.. Får man -32c med vappo? NEI! Selv MachII som er det kraftigste du får tak idag klarer ikke den tempraturen. Han har sikkert en PE eller noe slikt (hvis han engang har det) og den klarer langt ifra de tempraturene. man kan bytte gassen i en VapoChill SE eller PE. hvis man bytter den i en SE får man en 0W load temp på -32*c hvis man gjør det samme på en PE får man -46*c ikke mye rolig at typen har bytta gass par dager etter innkjøp men... hvertfall er det mulig med en temp på en slik cpu på VapoChill PE... dessuten takler mach II den tempen men sikkert ikke ved overklokk på den hastigheten. (har ikke testet MachII så jeg skal ikke si noe om den) den klarer å holde 200W ved -5*c det samme som VapoChill PE klarer ved 160W. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 man kan bytte gassen i en VapoChill SE eller PE. hvis man bytter den i en SE får man en 0W load temp på -32*c hvis man gjør det samme på en PE får man -46*c ikke mye rolig at typen har bytta gass par dager etter innkjøp men... hvertfall er det mulig med en temp på en slik cpu på VapoChill PE... dessuten takler mach II den tempen men sikkert ikke ved overklokk på den hastigheten. (har ikke testet MachII så jeg skal ikke si noe om den) den klarer å holde 200W ved -5*c det samme som VapoChill PE klarer ved 160W. Kommer jo veldig an på hvilken gass du bruker, om du modifiserer cap osv.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) ******* fjortissklokker! N00B!! lol, hvem er det som er fjortiss her Endret 3. mars 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
upside Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Men.. tenk litt da.. Får man -32c med vappo? NEI! Selv MachII som er det kraftigste du får tak idag klarer ikke den tempraturen. Han har sikkert en PE eller noe slikt (hvis han engang har det) og den klarer langt ifra de tempraturene. man kan bytte gassen i en VapoChill SE eller PE. hvis man bytter den i en SE får man en 0W load temp på -32*c hvis man gjør det samme på en PE får man -46*c ikke mye rolig at typen har bytta gass par dager etter innkjøp men... hvertfall er det mulig med en temp på en slik cpu på VapoChill PE... dessuten takler mach II den tempen men sikkert ikke ved overklokk på den hastigheten. (har ikke testet MachII så jeg skal ikke si noe om den) den klarer å holde 200W ved -5*c det samme som VapoChill PE klarer ved 160W. ingen per dags dato som har klart å modde en PE med 404 gass skikkelig. den får alltid startproblemer. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kommer jo veldig an på hvilken gass du bruker, om du modifiserer cap osv.. Selfølgelig den samme gassen som er i VapoChill XE R404a, kompressoren som sitter i PE kan slite litt med tanke på at den har et større sylinder volum enn den som sitter i SE og XE men samme motor. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ingen per dags dato som har klart å modde en PE med 404 gass skikkelig. den får alltid startproblemer. R404a er mye tyngre å jobbe med for kompressoren med tanke på at gassen har en større tetthet enn R134a. Men jeg lurer på hvis man gir kompressoren i PE 24 Volt med 404 om den da klarer å dra systemet lettere fordi den får en mye høyere spenning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå