CowboyBebop Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei. Min trofaste ps2 har nå startet å bli dårligere å dårligere. Maskinen er 2 år gammel og den har en messiah chip inni. Problemet tror jeg er dvd-laseren. Maskinen leser ikke dvd-filmer i det hele tatt, dvd-spill funker etter å ha restartet maskinen i en halvtime fordi den ikke vil lese spillet, vanlige cd-spill fungerer 100%. Lurte på om noen kunne bekrefte at en utbytting av laser ville fikse problemet og hvor jeg kunne fått noen til å gjøre dette for meg. Gjerne hvis noen har noen erfaringer med folk som har reparert maskinen deres... Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har du forsøkt å kjøre en rense CD? Det kan bli en del billigere enn å kalibrere / bytte ut laseren. Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Rensecdene jeg har er alle i dvd-format og ps2en vil ikke lese den. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan prøve å skru opp maskinen selv, og pusse laserlinsa selv med en veeeeldig fin pusseklut. gjorde det selv her om dagen, og det hjalp litt. bare husk å være ekstremt forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå