ExuZ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 topic sier det meste. hva kan jeg bruke for å fjerne alger i waterchill vannkjølingssystemet mitt? har puttet i sant algemiddel som følger med i wc kitet, men nå har det gått nesten et halvt år, og det begynner å bli litt alger, så er det noen måte å fjerne dette på, uten å ødelegge slangene og pumpen? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kjør eddiksyre gjennom systemet. Eller... bruk søk funksjonen ffs Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tøm systemet for væske-> Demonter-> Vask med en flaskebørste, skyll godt etter på.-> Tørk grundig-> Monter alt på plass igjen-> Fyll opp med kjølemedium (vann og 20% frostvæske). Bruk av frostvæske vi hindre korrusjon og algevekst. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Bland vann med ikke for sterk klor. Det hjelper ! Lenke til kommentar
jampe Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 topic sier det meste. hva kan jeg bruke for å fjerne alger i waterchill vannkjølingssystemet mitt?har puttet i sant algemiddel som følger med i wc kitet, men nå har det gått nesten et halvt år, og det begynner å bli litt alger, så er det noen måte å fjerne dette på, uten å ødelegge slangene og pumpen? Kjøp hypoklorir , bruk 2-3 % hvis stort problem kan du bruke 5 % Kjør igjennom og alt blir rent . skyll ut grundig og fyll opp på ny med kjøleveske Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ffs..ffs..FFS! hva pokker betyr FFS? kan *mange* geek-forkortelser, men ffs sitter jeg bom fast på. Ser den hele tida her. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 ffs = for fuck sake -diablito- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå