Gå til innhold

Nokia 6600 vs. Siemens SX1

Anbefalte innlegg

du får jo mp3 spiller til 6600 og har du ikke hørt kvaliteten så kan du nok ikke utale deg om den. Forskjellen på stereo og mono er ikke så stor når mn har høyt volum og støyende omgivelser

hahaha... beklager at jeg ler, men hvilket tåpelig utsagn..

Det er STOR forskjell på stereo og mono, men det er ikke bare det som skiller mp3 på SX1 og 6600. På SX1 får man nydelig lydkvalitet (i stereo) mens på 6600 er kvaliteten dårlig og for å gjøre det enda verre er det mono.

Selvfølgelig som du sier: Hvis man ikke hører på musikken pga støy hører man ikke forskjell på god og dårlig musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tastene er noe som trekker sterkt ned på sx1 og softwaren på tidligere versjoner...

6600 og sx1 er relativt like; men skjermen,opperativ systemet, og særlig tastene er hakket bedre...

Jeg lurer på hvilken av telefonene som er hakket bedre??? Det kommer nemlig ganske uklart frem av teksten..... Jeg har sett noe på forskjellige tester selv, og på denne siden kan man sammenligne forskjellige telefoner. Jeg har selv planer om å kjøpe en SX1, har nemlig fått sterk avsmak fra nokia etter bruk av tidligere modeller.

http://www.esato.com/phones/index.php/phone=87,cp=97

Lenke til kommentar

Fordeler med 6600:

Gode taster. ( sa ikke noe om tastene til sx1 )

Ekstremt god skjerm.

Veldig sterk prossesor og veldig høy javaytelse

Ulemper med 6600:

Ikke datakabel

Ikke steriolyd

ikke radio

Fordeler med SX1:

Steriolyd

Radio

Flere piksler i skjermen

Ulemper:

Dessverre ikke like god skjerm som 6600

Dessverre ikke like sterk prossesorkraft og javaytelse

Amputert MMS og Taster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...