Asbjørn T. Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 ja.. har en vanlig prossessorvifte ... og lurer på hva slagt ytelsesforbedring jeg kommer til å få.. sånn ca. med en Thermaltake Volcano 11 med hensyn til temp. Den jeg har nå, fungerer dårlig, da tempen nå da jeg er på LAN ligger på 59 grader... og kjølepasta har jeg tatt på uten at dette hjelper. Så hva ytelsesforbedringer får jeg omtrentlig med den viften jeg nevnte? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Egentlig så er det helt unødvendig med en ny vifter hvis den du har nå fungerer (hvis du ikke skal overklokke). Men jeg regner med at temperaturen vil falle til ca 40-45, helt avhengig av temperaturen i kabinettet ditt (det hjelper lite med ny vifte hvis du har 45 grader i kabinettet). Lenke til kommentar
mellhammer Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Vulcano 11 bråker som en støvsuger, ikke kjøp den. Mist Frostbite er en mye bedre kjøler hvis du ikke skal overklokke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå