-=EivinD=- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har tenkt litt på å mekke meg en CPU vifte av en 80mm vifte... den skal monteres på en slags trett jeg skal lage meg, hvor langt bør denne monteres fra skjermkorte(høyden på tretta??) og hvor mye luft bør vifta klare og levere?? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har tenkt litt på å mekke meg en CPU vifte av en 80mm vifte...den skal monteres på en slags trett jeg skal lage meg, hvor langt bør denne monteres fra skjermkorte(høyden på tretta??) og hvor mye luft bør vifta klare og levere?? Unnskyld, men HÆ? Kan du omformulere posten? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Husk at du MÅ ha en kjøleribbe. Nytter ikke å ha ei vifte som står og blåser på kjernen, fordi da blir den veldig veldig fort svidd Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Trett? Trakt? Sånn som du bruker for å fylle noe på f.eks en flaske med? Lenke til kommentar
-k- Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 kan du ikke heller bare kjøpe vifte da? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Läs här: http://www.spodesabode.com/content/article/ductguide /Olle Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Skal seff ha en kjøler på....fin guide!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå