Gå til innhold

Nyhetsredaktør for Overklokking.no søkes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er nyhetsredaktør ansatt. Valget falt på Maroder_S, og vi tror han vil bli en svært god ressurs for oss fremover.

Han vil starte sitt arbeid så snart alt er tilrettelagt for det.

Lenke til kommentar

Hvor mange søkere hadde dere? Jeg kommer til å skrive deg en meil i morgen, Vidar, jeg har nettopp kommet hjem fra øving og fikk e-posten din i fleisen... Har ikke kommet meg enda. Må bare sitte og se litt. Surfe litt. Se litt på forumet.

:p

Lenke til kommentar

Det var noen få, men det var ikke så mange som hadde snudd på hælen og skrevet en god artikkel om Pentium 5 i løpet av fire dager :-) Uansett later Maroder_s til å være en svært god kandidat til denne jobben, og jeg tror vi alle gleder oss til å se hva han kan tilføre Overklokking.no.

Lenke til kommentar

For å gjøre jobben lettere for Maroder_S, og få flere og mer varierte nyheter, hva med å fikse en enkel tipstjeneste? Et enkelt skjema som fylles ut med en eller flere linker og noen ord om hva det dreier seg om. Det er jo ikke så lett for én mann å få med seg alt som er verdt å skrive en nyhetsartikkel om, det kan feks. være ting fra fora som kan være interessante.

Som en ekstra motivasjon kan det være en liten premie til et eller flere gode tips hver måned, feks. en T-skjorte eller smågreier som en vifte eller en katode.

Om forsiden på Overklokking.no oppdateres med nye artikler nesten hver dag vil også mange fler besøke siden hver dag!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nyhetene vil settes igang i sammenheng med omlegging til nytt design og nytt publiseringssystem, men ettersom vi må shoppe rundt etter billige webdesignere tar det dessverre irriterende lang tid. Vi har nå en noenlunde brukbar beta, så det _bør_ ikke være for lenge til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...