EC Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vi søker etter en person for å legge ut relevante nyheter. Er du den vi søker etter? Les mer her. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Da er nyhetsredaktør ansatt. Valget falt på Maroder_S, og vi tror han vil bli en svært god ressurs for oss fremover. Han vil starte sitt arbeid så snart alt er tilrettelagt for det. Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvor mange søkere hadde dere? Jeg kommer til å skrive deg en meil i morgen, Vidar, jeg har nettopp kommet hjem fra øving og fikk e-posten din i fleisen... Har ikke kommet meg enda. Må bare sitte og se litt. Surfe litt. Se litt på forumet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Interessen var heller laber, men vi tror vi har valgt riktig mann. Maroder_s - resten tar vi pr. epost. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det var noen få, men det var ikke så mange som hadde snudd på hælen og skrevet en god artikkel om Pentium 5 i løpet av fire dager :-) Uansett later Maroder_s til å være en svært god kandidat til denne jobben, og jeg tror vi alle gleder oss til å se hva han kan tilføre Overklokking.no. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 For å gjøre jobben lettere for Maroder_S, og få flere og mer varierte nyheter, hva med å fikse en enkel tipstjeneste? Et enkelt skjema som fylles ut med en eller flere linker og noen ord om hva det dreier seg om. Det er jo ikke så lett for én mann å få med seg alt som er verdt å skrive en nyhetsartikkel om, det kan feks. være ting fra fora som kan være interessante. Som en ekstra motivasjon kan det være en liten premie til et eller flere gode tips hver måned, feks. en T-skjorte eller smågreier som en vifte eller en katode. Om forsiden på Overklokking.no oppdateres med nye artikler nesten hver dag vil også mange fler besøke siden hver dag! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Godt forslag, endre! Vi skal se på det når vi legger opp nyhetsavdelingen. Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Regn med at vi oppretter en tips-mailkonto. Og da kan vi alltids ordne med et slikt skjema. Godt forslag! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Heyyy!! Grattis Jafro (Maroder_S)! Offtopic: Han var datalærern min på skolen! Endret 8. mars 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Om forsiden på Overklokking.no oppdateres med nye artikler nesten hver dag vil også mange fler besøke siden hver dag! Amen to that, brother! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Lenge til det begynner å komme nyheter? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nyhetene vil settes igang i sammenheng med omlegging til nytt design og nytt publiseringssystem, men ettersom vi må shoppe rundt etter billige webdesignere tar det dessverre irriterende lang tid. Vi har nå en noenlunde brukbar beta, så det _bør_ ikke være for lenge til. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg kunne godt ha tenkt meg å være gjesteskribent hos OK. Det vil si at jeg ikke er bundet til noen kontrakt eller noe annet av den sort. Men trenger dere en artikkel, og det virker som at jeg kan litt om det, så ikke vær redd for å spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå